Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agentur søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da jeg for 1-2 måneder siden skrev et indlæg, hvor jeg søgte agenturer, gav det rigtig spændende respons. Derfor prøver jeg igen!!!! Ønsker du at overlade dine varer til et agentur eller ønsker du at skifte din nuværende løsning ud, skal du ikke tøve med at tage fat i mig.

Skriv her eller på fokus@mail.telenor.dk - så får du den lange version af mit koncept og en mulig ny samarbejdspartner, som hjælper dig videre i udviklingen af din virksomhed.

Glæder mig til at høre fra dig.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 25. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:52

Hej Michael

Jeg ved ikke hvilken branche det er du søger agenturer indenfor, men vi er i outdoor branchen og har et par mærker vi gerne vil ha ud på agent basis, da vi er distributørere og har et par andre mærker som har mindre sammenfald af interesse.

Ring mig evnt. op hvis det har din interesse, det drejer sig om sports/fritidsbeklædning som vi bla. fremviser for første gang på CIFF i feb 2011.

Mvh

Michael K

5089 5000

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:17

Hej Michael

Jeg er dansk distributør af ure fra Swiss Code Red (se swiss-code-red.com) og i nær fremtid også af en anden type vare, som ikke har noget med ure at gøre.

Jeg vil gerne høre nærmere om dit koncept.

Venlig hilsen
Ole

Fra Zielona Gora
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:04

Hej

jeg ved ikke lige om det er i denne retning du har tænkt, men jeg er efterhånden ved at have for mange Polske kunder som gerne vil afsætte i Danmark, kunne det være noget for dig at hjælpe med dette, jeg er i gennem de sidste 5 år bosat i Polen, Zielona Gora, jeg har sammen med min partner, firmaet www.poldecco.eu, vi gør en del i at hjælpe firmaer såvel i Danmark som I Polen, kontakt mig venligst hvis du kan se vi kan lave noget sammen. k.petersen@poldecco.eu

kim petersen

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:43

Hej Michael

Håber at jeg når at ringe til dig sidst på dagen - ellers senest fredag. OK?

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:55

Hej Michael K

Prøvede at få fat i dig uden held igår. Er der et tidspunkt, som passer dig bedst?

Michael

Tilmeldt 25. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:57

nu er fint

mvh

michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)