Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vi klar hos MLB Entrepriser , alle aftaler endeligt på plads...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Så er vi endelig klar hos MLB Entrepriser.

Alle aftaler med diverse samarbejds partnere er på plads, og vi har allerede folk ude i marken hos de første kunder.

Så hvis der er nogen der mangler eller søger en tømrer, murer, maler eller VVS'er så endelig kontakt mig, så har vi lige manden til opgaven. Intet er for stort eller småt.

I behøver ikke kommenterer designet på hjemmesiden, vi er allerede igang med at få en til at lave et nyt layout fra bunden af. Samtidig arbejder vi netop nu på de første referencer med billeder mv. Og disse kommer selvfølgelig også med på siden indenfor kort tid.

Fortsat god dag.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:03

Hej

Ingen der står og skal have nyt køkken eller bad, eller have shinet boligen op med en omgang maling - vi tilbyder som noget nyt også folk til nedrivningsarbejde, til gode konkurrencedygtige priser.

Skriv en PM eller kontakt firmaet via hjemmesiden www.mlb-entrepriser.dk

Vi kan sikkert finde en god Amino pris her i opstarts fasen :-)

Bendtsen

Fra Stenløse
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:54

Hej Bendtsen

Jeg har været inde og se på din hjemmeside. Det ser spændende ud, men kan dog se at du ikke laver elarbejde. Hvis du ønsker samarbejde med et mindre elektrikerfirma med 31 år på bagen, så må du endelig sige til.

Held og lykke med projektet

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:38

Hej Danny

Du har helt ret, du er velkommen til at skrive lidt mere om din virksomhed på en mail til mig - så kontakter jeg dig snarest - så kan vi tale om mulighederne for et eventuelt samarbejde.

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)