Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Re design af it-portal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Vi sidder i denne uge og ændre vores site, vi vil meget gerne have input osv.

Skriv alt hvad der falder Jer ind, henvis til andre sider som kan give ledtråde.

Nu skal siden laves ordentligt.

www.maskinbyen.dk

Håber i vil bruge 2 min. og komme med indspark

Mvh. Poul Dalgaard

Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:29
Jeg syntes det ser rigtig spændende ud, hvis man kan lide store maskiner (-;

Det er super at man ser annoncerne med det samme! Nu har jeg ikke set din "gamle" side, men jeg tillader mig alligevel at komme med mine kommentarer...

Et par forslag: Jeg savnede umiddelbart lidt flere billeder af hver maskine... og måske lidt mere text omkring hver?

Jeg har ikke en døjt forstand på maskiner, men har dog selv en hjemmeside (-:

Held og lykke med en ellers flot side!

Tilmeldt 18. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:01
Hej igen allesammen.

Det skal lige siges at den side i kan se, er den gamle og den nye re designet først er under opbygning.

Mvh. Poul Dalgaard

Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:03
Der kan man bare se!!

Men mine kommentarer gælder stadig (-:

Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:37
Hej Poul

Jeg vil foreslå at du linker til noget work in progress hvad enten det er HTML-opsætninger, screendumps, grafiske skitser el. lign. så folk har noget at tage udgangspunkt i. Det er svært at komme med input ud af den blå luft - med mindre man sidder og brænder inde med gode tips og tricks til online præsentation af produktionsmaskiner :)

Med udgangspunkt i jeres eksisterende site, så sørg i hvert fald for at få billedmaterialet, og ikke mindst præsentationen af dette, i orden. De nuværende billeder skallerer sig afhængig af størrelsen på brugerens browservindue. Det er simpelthen en no go! Jo højere opløsning brugeren har, jo værre ser billederne ud.

Pas også på med at bruge et "100% bredde"-layout. Ikke at det er en dødssynd, men design, layout og indhold skal kunne bære det.

mvh
Lasse Adolphsen

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:28
Hej

Vi har en tilsvarende side for rideudstyr. Se http://www.rideudstyrszonen.dk. Måske kan du finde inspiration - jeg tænker især på om  "kategoritræet" i venstre side kunne være noget for dig? Det fungerer vældig fint for vores opdeling af annoncer.

Venlig hilsen Louise

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)