Hej om det er en god ide kun at have et produkt afhænger nok af produktet og hvem der køber det
nogle gange vil kunden kunne vælge mellem mange ex smykker - tøj eller sko
for andre ting er det faktisk en fordel at der ikke er noget til at forvirre kunden - personligt foretrækker jeg mere enkle hjemmesider med større dybde og færre produkter.
det du kan gør er at hive nogle detaljer ud fra dit produkt og lave en historie eller vise eksempler på anvendelse
måske har dit produkt en lille teknisk ting som måske kun interessere fagfolk, men fremhæv den alligevel.
Jeg havde engang en kammerat som skulle lave en reklame for et dørgreb i metal, et dørgreb med 2 skruer
designer lå fast et stykke bukket jern med 2 skruer
En arkitekt havde fortalt ham at skruen som holdt dørgrebet til den stang som går igennem til den anden side var en helt speciel type (kan ikke huske hvad den hed lad os sige "stjernegevind" han trak en streg fra skruen til en nærbilled og skrev om "stjerneskruen" lidt om hvofor den var som den var.
Ringtig mange kunder nævnte for sælgerne "i bruger jo også "stjernegevind"
Det blev et salgs argument selv om at de fleste andre også bruge den samme skrue .
Nogle gange er det enkelte god nok.
Den bedste enkelte job ansøgning jeg har hørt om var en pige som søgte arbejde på et diskotek der var 500 ansøger - hun sendte sin BH og skrev " det drejser sig om pik og patter" + adressen hun fik jobbet.
Måske behøver din hjemmeside ikke mere end det du har lavet.