Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop kun med et produkt? Keneder I en?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg er i gang med at lave en webshop med kun et produkt, dog kan denne vælges i flere farver mv, men synes det er svært at lave en shop hvor der kun er "1" produkt, synes ikke rigtig jeg kan få det til at se ordentlig ud, så vil gerne høre om I kender en shop som kun forhandler et produkt hvor jeg kan se hvordan man har gjort det i det tilfælde.

Ha en god dag

vh

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:37

Har sendt en PB med link til et ongoing projekt Smile

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:44

En af klassikerne, som desværre ser ud til at have ændret lidt i shoppen: www.10socks.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48
Har selv kørt med ét produkt engang, og har selv stået overfor samme "problem". Har fjernet mine andre produkter på det her link: http://bit.ly/bKARgk Det er nogenlunde hvordan det så ud, dengang :)
Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:52

http://linekurv.dk/ - har godt nok hele to produkter, men i alt væsentligt handler det om et enkelt produkt.

Mvh.

Jakob

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:06

Hej Tonny!

Du kan oprette varen som en varegruppe og farvevarianter som varer i mit system. Du kan evt. kigge lidt på Butiksmanager/Butik af min demoshop, inden du kommer igang. Min løsning leveres som et link/en knappe, som på en eller anden måde bliver lagt ind på din hjemmeside. Du skal have en hjemmeside med dit eget domæne for at kunne oprette en ny butik hos mig.

Chuuuuu

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 15:46

Tak for jeres svar..

"STOREHOTEL" er der nogle steder man kan se hvordan det kommer til at se ud.. har du andre shops på det koncept som jeg kan se.

vh

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:49

Hej Tonny!

Du kan godt forestille dig, at du har en hjemmeside og at på den lægger du en knappe ind og dine kunder kan bennytte den til at starte din nye butik. Det er netop på samme måde, du starter demoshoppen på min hjemmeside. Fordelen er, at din hjemmeside er optaget med kun en lille knappe og at du har en total frihed til at designe din hjemmeside. Du kan selv oprette en ny butik og afprøve/opleve den.

Jeg arbejder på at lave en ny butiksløsning, som kan håndtere abonnementsbetalinger. Den er ved at blive færdig. Du kan i den nære fremtid via min egen butik bestille dit abonnement for din butik i stedet for, at du på nuværende tidspunkt selv skal købe hver enkelt serviceperiode for din butik.

Hav også en god dag.

Chuuuuu

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 17:40

Hej om det er en god ide kun at have et produkt afhænger nok af produktet og hvem der køber det 

nogle gange vil kunden kunne vælge mellem mange ex smykker - tøj eller sko 

for andre ting er det faktisk en fordel at der ikke er noget til at forvirre kunden - personligt foretrækker jeg mere enkle hjemmesider med større dybde og færre produkter.

det du kan gør er at hive nogle detaljer ud fra dit produkt og lave en historie eller vise eksempler på anvendelse
måske har dit produkt en lille teknisk ting som måske kun interessere fagfolk, men fremhæv den alligevel.

Jeg havde engang en kammerat som skulle lave en reklame for et dørgreb i metal, et dørgreb med 2 skruer 
designer lå fast et stykke bukket jern med 2 skruer

En arkitekt havde fortalt ham at skruen som holdt dørgrebet til den stang som går igennem til den anden side var en helt speciel type (kan ikke huske hvad den hed lad os sige "stjernegevind" han trak en streg fra skruen til en nærbilled og skrev om "stjerneskruen" lidt om hvofor den var som den var.

Ringtig mange kunder nævnte for sælgerne "i bruger jo også "stjernegevind"  

Det blev et salgs argument selv om at de fleste andre også bruge den samme skrue .

Nogle gange er det enkelte god nok.

Den bedste enkelte job ansøgning jeg har hørt om var en pige som søgte arbejde på et diskotek der var 500 ansøger - hun sendte sin BH og skrev " det drejser sig om pik og patter"  + adressen hun fik jobbet.

Måske behøver din hjemmeside ikke mere end det du har lavet. 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:09

Hastoft:

Hej med jer

Jeg er i gang med at lave en webshop med kun et produkt, dog kan denne vælges i flere farver mv, men synes det er svært at lave en shop hvor der kun er "1" produkt, synes ikke rigtig jeg kan få det til at se ordentlig ud, så vil gerne høre om I kender en shop som kun forhandler et produkt hvor jeg kan se hvordan man har gjort det i det tilfælde.

Ha en god dag

vh

Tonny

Det her er en Magento shop med kun eet produkt (en bog):

http://butik.ildsjael.dk/

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)