|
Flot stilren side. Jeg kan godt lide den.
Umiddelbart eksisterer der mange af den slags sider. Hvor skiller den sig ud fra andre? Hvor og hvordan du vil gøre opmærksom på siden er nok det vigtigste her.
Flot stilren side. Jeg kan godt lide den. Umiddelbart eksisterer der mange af den slags sider. Hvor skiller den sig ud fra andre? Hvor og hvordan du vil gøre opmærksom på siden er nok det vigtigste her. |
Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side
Selve designet er fint og siden virker troværdig. Ville nok flytte den over på et dk domæne for SEOens skyld. |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Siden ser fin ud, dog ikke så eksklusiv og unik som den kunne være. der findes rigtig mange shops som ser ud sådan i store træk. Billederne er samtidig af ret dårlig kvalitet og får mig til at gå væk fra en side igen. det samme med at billederne ikke åbner i samme vindue når man klikker på det store. Få samtidig lavet thumbsne sådan at de kun vises hvis der er mere end 2 billeder, for ved langt de fleste er det bare fyld. Og underligt nok, så kommer der en reklame for havemøbler?? det har ikke rigtig nogen relation til indholdet på siden. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
vælge en hvid tekst farve den valgte grå farve er svær at læse vis du sider udenfor , med din computer , grå tekst farve er for tæt på sort baggrunds farve. ellers et ok design , med jeg ville også vælge mit eget domæne., til min hjemmeside
|