Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster diverse betalingsløsninger?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg knokler lige nu med at danne mig et overblik over opstart af en webshop og der er lige et par ting omkring betaling jeg godt kunne bruge noget ekspert feedback på.

Hvilke betalingsformer er "must have" på henholdsvis det danske og det engelsktalende marked?

Hvad koster det ca. at få lavet de forskellige betalingsløsninger hvis jeg skal ud i byen og få få det lavet?

Er der nogle specielle krav jeg skal opfylde for at må bruge de forskellige betalingsformer og for at opnå eventuelle godkendelser der kan give kunden en tryghed og garanti for at sikkerheden er i orden?

Mvh

/Jacob

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 11:51

Der er rigtig mange udbydere til betalingløsninger..

Du skal først og fremmest have en indløsningsaftale ved PBS.

Det optimale ville være, hvis du tilbød Internationale kort, så som Mastercard, Visa Elektron m.m. og Dankort / VISA Dankort.

Tilmeldt 23. Jul 10
Skrevet kl. 12:19

Ok, tak for feedback - PBS-godkendelse er vigtig, det er noteret :)

Lige et par uddybende spørgsmål:

Er det muligt at give et overslag på hvad det ca. koster at få betaling via dankort op at køre, snakker vi 5000,- eller 50.000,- eller i hvilken størrelseorden koster det at få et velfungerende system integreret på en side?

Er der betalngsservices udover kort (VISA, Dankort, etc) som f.eks Paypal o.lign der er tilrådelige at have tilknyttet sin webshop?

Er der andre betalingservices end Dankort der er godt at få op at køre hvis vi kun snakker DK?

på forhånd tak

/Jacob

Tilmeldt 23. Jul 10
Skrevet kl. 13:45

Ok, nu fandt jeg selv svar på de fleste af mine spørgsmål via en meget hjælpsom fyr hos Epay.dk, pyha der er meget at lære når man er komplet nybegynder :)

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 15:05

Mvh.

Jakob

Tilmeldt 23. Jul 10
Skrevet kl. 16:00

@Jakob