Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med billeder i Wordpress

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du uploader billederne forkert Smile Gør sådan her

 

I din wordpress admin, tryk på "media" i venstre side og tryk på "add new" eller "tilføj ny" hvis du kører dansk Wordpress. Herefter trykker du på "select files" 

 

Når du har gjort det så får du en skærm der ligner noget alla det her. Det er den url ved siden af (3) du skal kopiere og bruge hvor du gerne vil vise billedet. Så marker den og tryk ctrl + c for at kopiere den


Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay! 

Jeg må bare have været utroligt uheldig, har nemlig kigget en 15-20 stykker igennem (ikke kun de få der var tilbage nu her). Men jeg må finde mig et andet tema så.

Tak for hjælpen endnu en gang. Smile

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Kjøbsted:

Okay! 

Jeg må bare have været utroligt uheldig, har nemlig kigget en 15-20 stykker igennem (ikke kun de få der var tilbage nu her). Men jeg må finde mig et andet tema så.

Tak for hjælpen endnu en gang. Smile

Inden du giver op så prøv lige at følg min "guide" som ligger over dit indlæg. Så skulle det meget gerne virke Wink

Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas! 

Tak for dit svar, og den lille guide! 

Det er dog allerede sådan jeg uploader billederne, men humlen med temaet var så, at man kunne skrive URL'en ind i feltet jeg viste, for at få det vist på den rigtige måde. Det virkede så bare ikke så godt. 

Men mange tak for svaret.

mvh 

Mads

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Gravesen:
Inden du giver op så prøv lige at følg min "guide" som ligger over dit indlæg. Så skulle det meget gerne virke 

Jeg er ikke helt tabt bag en vogn... havde tjekket at det ikke var fejlen Big Smile

 

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Donkin:

Thomas Gravesen:
Inden du giver op så prøv lige at følg min "guide" som ligger over dit indlæg. Så skulle det meget gerne virke 

Jeg er ikke helt tabt bag en vogn... havde tjekket at det ikke var fejlen Big Smile

 

Det siger jeg heller ikke Smile Men hvis han har prøvet 15-20 forskellige temaer og det ikke virker på nogen af dem så kan der kun være 2 ting i vejen, den ene er at det bliver gjort forkert den anden er at billederne slet ikke bliver uploadet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror mads mener at han har kigget på 15-20 temaer

Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet blev løst! 

Tusind tak for hjælpen begge to. 

- Og tak fordi du lige nåede at fikse det inden jeg gav op, Thomas. :)

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da bare så lidt!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)