Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop bann

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk

Hjemmeside: http://cool-shopinge.com/

Jeg mangler en bann. Der hvor hin pigen er på hjemmesiden. Der vil jeg god ha son en ban der hvis varne i webshopen.

FX

vare nr. 1

vare nr. 2

Der skal blive hvis et billede af varen måske også tekst hvis din kan

Håber nogen kan hjælp mig :)

Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:30

Hej Mike

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med din forespørgsel - men jeg vil lige høre dig om en ting.

Er det et bevidst valg, at du skriver shopping med et p og et e i enden? Jeg vil bare lige høre, for det ville da være så ærgerligt, hvis det var en fejl :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:34

Hej mikenielsen95

Jeg kan ikke lige se hvorfor denne tråd er under SEO / søgemaskineoptimering kategorien. Tjek din besked igennem for fejl, og prøv at finde en lidt mere passende kategori - så er jeg næsten sikker på at der er en rar person der vil hjælpe dig! Big Smile

/ Emil Blücher

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:36

Hvad er det helt præcist du vil have?

Du har jo den funktion på forsiden i forvejen..... Den kan du jo bare rykke ned og style, så den passer til størrelsen af feltet. Du kan også sagtens finde et gratis ikon, der forestiller en indkøbskurv, som passer bedre i størrelsen. Så vidt jeg husker er der en Amino med et site, hvor du kan hente nogle gratis call to action knapper - herunder også indkøbskurve.....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:37

Ups er den under SEO / søgemaskineroptimering. Og ja det er med shopinge forde jeg ikke kunne få shoppinge :(

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:44
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:45
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)