Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online mødebooking software

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser mit indlæg, vil du se, at jeg blot har vist, hvordan budskabet om 'fordele' kan bruges.

Jeg vælger derfor at se bort fra din kommentar.

Ha´ en fortsat god dag.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:06

Næh, du laver linkbuilding til dig selv og lukrerer på en konkurrents tråd - og da du har gjort det før synes jeg det er ualmindelig dårlig stil.

Jeg foreslår en Amino-moderator fjerner det aktivi i dit link.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15

Hej Jesper

Tak fordi du påpegede det. Jeg lagde faktisk ikke mærke til det. 

Jeg bede også moderator om at få det slettet.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 18:05

Hej Jesper

Blot for en god ordens skyld, så er jeg ikke en konkurrrent til mødeindkaldelses system. Vi tilbyder kun reservation af mødelokaler mm. Derfor er jeg uening med din indsigelse.

Der er allerede nu brugt forholdsmæssig alt for meget tid på alt muligt andet en trådens oprindelige hensigt, så lad og stoppe diskusionen her.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:57

Holger:
Blot for en god ordens skyld, så er jeg ikke en konkurrrent til mødeindkaldelses system. Vi tilbyder kun reservation af mødelokaler mm. Derfor er jeg uening med din indsigelse.

Der er allerede nu brugt forholdsmæssig alt for meget tid på alt muligt andet en trådens oprindelige hensigt, så lad og stoppe diskusionen her.

Fint, det får du lov til. Men så forventer jeg også du holder op med kvartalsvise besøg hvor dit "bidrag" er indlæg med links til din egen side, som bumper alle tråde der matcher de søgeord du gerne selv vil findes på. Du kaster skrald i andre folks have - lad være med det.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)