Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DSB wildcard hvordan fungerer det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har lige fået et DSB wildcard. Og jeg prøver lige nu at bestille en billet til imorgen over nettet. Jeg har valgt wildcard som legitimation, og intastet mit wildcard nummer. Men når jeg kommer til betaling & bekræftelse så skal jeg stadigvæk betale fuld pris?,

Er der nogen der ved hvad jeg gør forkert?? :)

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 19:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark Jensen:

Hej aminoer,

Jeg har lige fået et DSB wildcard. Og jeg prøver lige nu at bestille en billet til imorgen over nettet. Jeg har valgt wildcard som legitimation, og intastet mit wildcard nummer. Men når jeg kommer til betaling & bekræftelse så skal jeg stadigvæk betale fuld pris?,

Har du valgt at det skal være en ungdom/wildcard billet?

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:33

Frederik - DirectHost:

Mark Jensen:

Hej aminoer,

Har du valgt at det skal være en ungdom/wildcard billet?

Nej det har jeg da ikke :) 

Tak tror problemet er fikset nu :)

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 19:37

Det var så lidt da. Glad for at kunne hjælpe når nu jeg selv brugte WildCard i et års tid. Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:42

LOLOLOL, jeg syntes nok, at have hørt noget om WildCard før, og at jeg var interesseret i det, så jeg tjekkede lige efter i min pung, og fandt et DSB WildCard - jeg vidste ikke, at jeg havde sådan et, LOL!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)