Kommer der nye fragtpriser pr. 1 januar 2011? (Post Danmark)
Tilmeldt 1. Sep 08
Simonpro
Skrevet
01-08-2010 kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej,
Er der nogen der ved om hvor meget der bliver ændret på Post Danmark 's fragtpriser d. 1.1.2011?
Side spørgsmål:
På Post.dk hvad er forskellen på "Europa, EU lande" og "Øvrige Europa"
Kan det passe at det koster det samme at sende en pakke til Norge, som det koster at sende til Frankrig?
Svar
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
01-08-2010 kl. 19:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
På Post.dk hvad er forskellen på "Europa, EU lande" og "Øvrige Europa
"Europa, EU lande" = EU-lande
"Øvrige Europa" = Ikke EU-lande Om forsendelse til Frankring eller Norge - der er nok ikke den store forskel men du kan jo tjekke i deres prisberegner.
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Alei
Skrevet
01-08-2010 kl. 19:46
Svar
OFF TOPIC: Henrik Krogh, gider du ikke slå Privat Besked-funktionen til? Eller har du bevidst slået den fra?
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Hej Simon
Jeg kender kun til breve skulle stige til 8 kr.
Jeg spurgte på posthuset i Søborg forleden og det vidste intet om pakkerne endnu.
Svar
Tilmeldt 1. Sep 08
Simonpro
Skrevet
01-08-2010 kl. 19:48
Svar
"Europa, EU lande" = EU-lande
"Øvrige Europa" = Ikke EU-lande Om forsendelse til Frankring eller Norge - der er nok ikke den store forskel men du kan jo tjekke i deres prisberegner.
Tak for svaret - min hjerne må lige have været slået fra
Svar
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Norge er blandt andet ikke med i EU :-) Dog samarbejder de meget med EU gennem EØS-samarbejdet… Flertal i Norge vil ikke have de skal med i EU af en eller anden underlig grund.
Der kan eventuelt være specielle fragt/pris-regler når det er et EU-land, derfor kan det være de har lagt så meget fokus på det.
Og ja, det kan vel sagtens passe. Tror det er billigere at få det kørt til Frankrig end op til Norge. Det er nemmere til Frankrig og jeg gætter på der er mere trafik derned.. Uden at vide det.. Rene gæt.
Svar
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Skulle undre mig meget hvis de ikke lader pakkepriserne stige som sædvanlig, men har heller ikke hørt noget om det endnu...
Svar