Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvid dit netværk!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad lige idag og tænke over, at jeg ville begynde at udvide mit netværk, så jeg havde en masse kontakter, hvis jeg nu skulle have noget akut hjælp indenfor en bestemt genre osv.

Mit speciale ligger indenfor programmering indenfor divserse programmeringssprog. Så hvis i mangler en person som mig i jeres netværk, så ansøg endelig! :-)

Derfor tænkte jeg lige, at jeg ville oprette en tråd hvor man kunne dele sine oplysninger fra de forskellige sociale medier og fortælle hvad man laver.

Her får i mine informationer:

Så hvis du er oprettet på en eller flere af disse medier (som du højst sandsynligt er ;) ), så ansøg endelig! :-)

Vh.
Simon Thomsen 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det faktisk slet ikke dumt det her !

Mit speciale ligger inden for Coaching. Desuden er jeg igang med at få styr på et booking bureau der booker DJ's og Upcommers ud . Men hovedsageligt udenlandske artister.

Her er alt mit så

 

  • Facebook profil: Link
  • Messenger profil: janagraphix@klubliv.dk
  • Skype profil: scvatty
  • Myspace: Link
  • Twitter profil: Link <- Men min twitter er egentlig bare for at reklamere min blog, hvor jeg skriver lidt om musikbranche og hvor jeg forsøger mig på at få så mange interviews som overhovedet muligt med unge artister ligeså vel som etablerede navne. Så hvis du er en smule musik interreseret så check da forbi !

- Jana. Thampirzzle

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)