Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan der gøres før opstart af webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skal snart til at forsøge mig på at starte en webshop og i den forbindelse vil jeg vægte SEO højt. Men jeg venter stadig på, at modtage mit varelager (skulle det gerne indenfor ca. 1 måned) og i mellemtiden tænker jeg på, hvad jeg kan lave af SEO før den går i luften.

Jeg regner med at køre Magento. Hvilke ting kan jeg arbejde på, når jeg ikke har varelageret på plads?

Og hvordan kan jeg få mest ud af SEO artikler. Ved at samle dem alle i en database/wiki?

Er der andre ting jeg skal have med i mente ved opstart af webshop? Skal jeg foreksempel vente med at oprette webhotel, før jeg har fået mit CVR?

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 16:54

Aron:

Er der andre ting jeg skal have med i mente ved opstart af webshop? Skal jeg foreksempel vente med at oprette webhotel, før jeg har fået mit CVR?

Du kan udnytte tiden og starte med at oprette et webhotel selvom du ikke har fået et cvr nr., jeg kan ikke se noget galt i det.

Dit cvr nr kan du faktisk allerede får pr mail 2-3 dage efter at du har søgt hos skat, tror også du kan udfylde blanketen på nettet o sende den direkte til skat via nettet også. Der kan som regel går omkring en uge før du har din enelig cvr - registrerings bevis i hænderne.

I Odense er skat ihvertfald hurtig om at behandle ens sager("Nogen gange")

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:07

Får man ikke CVR-nummeret med det samme, hvis man gør det over nettet? Eller er det kun ved selskaber?

Jeg vil anbefale dig at bogføringsmæssige årsager, at vente med at købe noget til du har CVR-nummer. Det gør det hele lidt lettere, men det er ikke et krav. Du kan sagtens købe det inden du har.

Hvis du nu vil begynde at tænke på SEO, så ville det være godt hvis du kunne få lagt shoppen op på domænet. Så kan du måske begynde at ændre lidt titles, oprette lidt varer osv.

Derefter kan du smide linket i din Amino signatur, og så begynder Google at se dig. Så begynder du allerede at blive indekseret, selvom du ikke har fået varer hjem endnu, og det er en klar fordel.

Så skynd dig at få siden online, gerne med varer og gode lange beskrivelser, så er du godt rustet :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)