Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1. august

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Vi træder ind i en ny måned i dag, nemlig august.

Så kom jeg til at tænke på, hvad alle jer på Amino, regner med at få ud af den næste måned.

Tror i det bliver en god måned med en masse kunder – hvorfor/hvorfor ikke?

.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 11:02

Hej Jonathan.

Vi har haft en forrygende Juli måned med tilgang af flere gode kunder, hvor vi ellers havde  troet at det blev en stille måned hvor vi kunnde få ryddet op i bunkerne.Cool

Vores forventninger til August er høje, bl.a. fordi vi allerede har aftale om møde med flere nye attraktive kunder og samtidig har vi solgt security og energi produkter som skal leveres i den kommende måned.

Vi kan for alvor begynde at mæke effekten af tilfredse kunder der anbefaler os, ligesom vi fornemmer at vore website og webshop begynder at rangere højt hos google og andre søgemaskiner.

Men det får os ikke til at slappe af, for krisen er langt fra ovre endnu.

Varm sommerhilsen

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 31. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:05

det bliver en god måned :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29

Hej Jonathan

Nu har jeg ikke de store forventninger, andet end at jeg snart skal have lavet mit køkken færdig. Men det lykkes nok sidst på året.

Nu har juli her, faktisk været en rimelig måned, iforhold til sidste år, hvor omsætningen er steget med ca. 340 %, ikke et dårligt tal, men sidste år, var også ekstremt ringe. Og valgte iår at sige ja til nogle ting jeg ellers ikke normalt gør.

Men har da lidt ordre og nogle tilbud ude, og går de igennem, så kan jeg da godt leve med det. Normalt, så vil en henvendelse typisk først give resultat måneden efter, eller senere. Så det er mine faste kunder der skal få resultatet op, hvis det skal være.

/Kenneth

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 11:43

held og lykke til jer begge

.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 11:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad os håber at alle får gang i salget nu når folk er begyndt at komme tilbage fra ferie .

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)