Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af Frisørsakse "hvordan"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg kunne godt tænke mig en shop med de dyreste og bedste frisørsakse men hvor får jeg saksene fra?

Vil det være muligt at få dem direekte fra fabrikkerne eller hvordan foregår det?

web-siden

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 08:43

Der er mange sider, hvor man kan finde sådanne ting. Jeg har ikke det mindste forstand på frisørsakse, men ved til gengæld at kinesere elsker at producere og forhandle ting.

Her er et link 

Mvh Christoffer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:44

Import af frisørsakse 

Først vi jeg foreslå at du aktivere PM personlig meddelese så der kan skrives til dig direkte.

Hvordan får du idee til at der må være et marked for godt sakse solgt på internettet

Måden du spørger på så virker det som om du ikke har så meget forstand på sakse -

min umiddelbare reaktion vil være at  en saks er noget meget personligt, der er ikke mange erhverv hvor et enkelt værktøj udgør 90% af arbejdet - det jeg mener er en Taxi chauffør kan bringe personer fra A til B i en hvilken som helst bil, men for en frisør er saksen noget meget personligt, saksens balance, form og materiale etc. hvorfor tror du at det er noget kunderne vil købe på nettet?

Det kan godt være at det er en god ide - det vil jeg ikke afvise - men jeg tror at du skal vide rigtig meget om sakse, men måske er der nogle frisører som kan belyse hvordan den branche køber ind og kunne tænke sig at købe ind.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 09:57

toogtoerfem:

Import af frisørsakse 

Først vi jeg foreslå at du aktivere PM personlig meddelese så der kan skrives til dig direkte.

Hvordan får du idee til at der må være et marked for godt sakse solgt på internettet ? 

Måden du spørger på så virker det som om du ikke har så meget forstand på sakse -

min umiddelbare reaktion vil være at  en saks er noget meget personligt, der er ikke mange erhverv hvor et enkelt værktøj udgør 90% af arbejdet - det jeg mener er en Taxi chauffør kan bringe personer fra A til B i en hvilken som helst bil, men for en frisør er saksen noget meget personligt, saksens balance, form og materiale etc. hvorfor tror du at det er noget kunderne vil købe på nettet?

Det kan godt være at det er en god ide - det vil jeg ikke afvise - men jeg tror at du skal vide rigtig meget om sakse, men måske er der nogle frisører som kan belyse hvordan den branche køber ind og kunne tænke sig at købe ind.

Hej  Jeg vil gerne høre om sakse og de muligheder der vil være i at lave en shop jeg har sendt dig en kort PB og håber du svarer sådan vi kan føå en dialog igang.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)