Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook fan side med 25.000 fans sælges (tøj relateret)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 22:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Business-Martin:

BZR:

Grupper og fansider tilhører så vidt jeg ved Facebook. Og så er spørgsmålet om man kan sælge noget, der ikke tilhører en selv.

Man kan nok godt slippe afsted med det, men tror Facebook ville lukke gruppen hvis de fandt ud af det :-)

Tror du har ret i.

Det er nok ikke noget man skal prale for meget med, hvis man for solgt det.

Martin.

Tror heller ikke der er nogle som vil prale Smile Men nok snak om det i tråden her.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 22:07 | Låst

det kunne bare være interessant at få et definitivt 'juridisk' svar. 

Bestemt. Men du kan jo altid spørger dem, hvis du kunne tænke dig at vide mere om det: http://www.facebook.com/help/

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:07 | Låst

Simon Brask - Gplus.dk:

Det syndt den skal gå til spilde og har taget mig en del tid, så ikke noget jeg bare giver gratis ud Smile

Forstår jeg 100 % godt.

Det er en genial fanside til webshop ejere, så lad være at sælg den for billigt.

Potentielle købere kan tjene utroligt mange penge på den side, hvis de har

en shop med tøj og det passer til målgruppen af fansiden.

Martin

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 22:08 | Låst

Business-Martin:

Simon Brask - Gplus.dk:

Det syndt den skal gå til spilde og har taget mig en del tid, så ikke noget jeg bare giver gratis ud Smile

Forstår jeg 100 % godt.

Det er en genial fanside til webshop ejere, så lad være at sælg den for billigt.

Potentielle købere kan tjene utroligt mange penge på den side, hvis de har

en shop med tøj og det passer til målgruppen af fansiden.

Martin

Enig. Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:36 | Låst

Hej,

Jeg synes det er et lidt "sjovt" spørgsmål om det er ok og jeg tvivler på at det er juridisk ok. Brugeren af din gruppe er jo ikke blevet gjort opmærksom på at du kan finde på at sælge deres "informationer".

Jeg husker en gruppe ved navn "gratis tandlæge" eller cirka sådan, som begyndte at sende reklamemails ud gennem gruppen til stribevis af brugere og det skabte da en del ballade. Hvad der videre skete i den sag ved jeg ikke, men tror virkelig man skal passe på

med at behandle sine brugere, som et "produkt/ salgsvare"

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 14:38 | Låst

Kasper Schademan:

Hej,

Jeg synes det er et lidt "sjovt" spørgsmål om det er ok og jeg tvivler på at det er juridisk ok. Brugeren af din gruppe er jo ikke blevet gjort opmærksom på at du kan finde på at sælge deres "informationer".

Jeg husker en gruppe ved navn "gratis tandlæge" eller cirka sådan, som begyndte at sende reklamemails ud gennem gruppen til stribevis af brugere og det skabte da en del ballade. Hvad der videre skete i den sag ved jeg ikke, men tror virkelig man skal passe på

med at behandle sine brugere, som et "produkt/ salgsvare"

Har du ret i, har ikke set det på den måde. 

Men har fundet en løsning, så debatten er lukket. Smile

Tak for jeres henvendelser. Forsæt god søndag. 

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 13:01 | Låst

Jeg har for længe siden skrevet og spurgt Facebook om dette emne. Intet svar. Det er rigtigt nok at dem der er i gruppen jo ikke ved at siden bliver solgt til en evt web-shop, og at de nu får reklamer på siden. Men det er jo ikke værre end de kan fjerne deres "syntes godt om" - og så er de ude.

Jeg har i øvrigt lige lavet en side på facebook, om at købe og sælge facebook sider. 

I kan se den her for det er jo noget der i den grad sker mere og mere.

Så må vi se om Facebook lukker den ned igen :) 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)