|
|
Hej,
Hvis du er seriøs så har jeg måske noget for dig.
jeg har en shop med fede alufælge som kører udelukkende på dropshipping med en god leverandør aftale om eneforhandling i danmark.
Der er ikke brugt så meget tid på det grafiske, så der er store muligheder der. Webshoppen kører via Joomla dog uden betalingssystem, fordi jeg vil have at kunderne skal have de rigtige fælge der passer til deres biler. Men du vælger selv hvordan det skal køre og om du vil lave e-betaling.
Der er lavet en del seo og siden ranker okay på flere gode søgeord. Der er lave udgifter og siden er hostet i et proff webhotel.
Der er ikke noget regnskab, da firmaet er startet i dette forår. Men der er rimelig med besøgende og potentiale for stor omsætning og evt. 2b2 da flere bilistbutikker har udtryk interesse.
Hvis du er interesseret så kig lidt på www.hot-wheels.dk og send mig en mail og lad os snakke om det.
Prisen er omkring eller lidt over dit budget. Domaine, forhandler aftale, shop m.m. medfølger selvfølgelig i prisen. Jeg er også villig til at leje den ud til dig, så du tjener på hvad du sælger og kun betaler en lille leje til mig, dog beholder jeg i så fald rettighederne.
Bliv gratis medlem