Dropshipping webshop købes
Tilmeldt 24. Jun 07
Der er sku ingen der har sagt at det er sjovt, jeg skrev at det lyder godt i min ører!! Bruger du briller?
Hans ØRER kan ik HØRE dig ;D
Må give Mikkel ret, at det er et tåbeligt forslag... Det lyder vist kun godt, fordi du har rettighederne til de domæner...
|
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Hvorfor?
Der står jo på siden, at det er "the best online shop" og så må det jo passe 
Hvad sker der egentlig for navnet Cool Shopinge? Menes der Cool Shopping?
|
Tilmeldt 25. Jul 10
Hvorfor?
Der står jo på siden, at det er "the best online shop" og så må det jo passe 
Hvad sker der egentlig for navnet Cool Shopinge? Menes der Cool Shopping?
Hahah, helt enig - men derfor er det jo også en skam, at han vil sælge den til mig, hvis det nu er den bedste online shop - synes du ikke? 
Og ja, det er vist det, der menes. Men han er heller ikke så gammel, så jeg tror det er der, den ligger.
|
Tilmeldt 26. Jun 10
hej
Skrevet
04-08-2010 kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil godt sælge hjemmesiden til dig. For jeg vil lave en nu hjemmeside på min server. Og nej jeg er ikke så gammel :) Og hvad vil du give for den?
|
Tilmeldt 25. Jul 10
André Kristensen
Skrevet
04-08-2010 kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg vil godt sælge hjemmesiden til dig. For jeg vil lave en nu hjemmeside på min server. Og nej jeg er ikke så gammel :) Og hvad vil du give for den?
Nu har jeg efterhånden prøvet at udtrykke mig rimeligt klart op til flere gange, at jeg ikke er interesseret i at købe din webshop.
Så du skal have held og lykke med at sælge den andetsteds.
|
Tilmeldt 24. Jun 07
Det er god humor hahah Du er den fødte standup komiker ;D

|
Tilmeldt 26. Jun 10
hej
Skrevet
04-08-2010 kl. 23:13
Vil du da købe den hehe
|
Tilmeldt 22. Apr 10
Fama
Skrevet
04-08-2010 kl. 23:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Vil du da købe den hehe
Det er lige før jeg får lyst til at købe den, så den ikke bliver hevet frem i samtlige tråde herinde 
|
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Tilmeldt 24. Jun 07
Det er lige før jeg får lyst til at købe den, så den ikke bliver hevet frem i samtlige tråde herinde 
Vi har forresten 10.000 par jeans... Vi du købe dem ;D
|
Tilmeldt 21. Mar 10
HVOR ER GIRAFFEN!

|