Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping webshop købes

Side 1 ud af 9 (81 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er på udkig efter en eksisterende webshop (dropshipping-webshop), så hvis du har en velfungerende webshop, som du ikke har tid/­lyst til at drive mere, så vil jeg meget gerne købe den.

Kravet er at det SKAL køre via dropshipping (intet varelager) og der skal være aftaler med dropshippingleverandører. Hvis aftalerne ikke allerede i forvejen er på plads, skal der være et system som kan indgå dropshippingaftaler klar, så man kan indgå aftaler med leverandører med det samme.

Der er ikke noget krav til, hvad webshoppen sælger – dog er IT, parfumer og lignende at foretrække.

Jeg søger altså ikke webshops med varelager - kun webshops med dropshipping, eller som er klar til at gå i gang med dropshipping. Der må gerne være omsætning på nuværende tidspunkt eller anden form for indtægter.

Så skriv hvad I ligger inde med, og hvad prisen er. Prisen skal dog ikke være alt for høj (omkring 20.000-25.000 kr. – men gerne mindre).

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andre

Kan du ikke sende mig lidt info omkring dig, vi overvejer måske at få en partner ind til at drifte en eksisterende shop med hardware.

/Bo

bbr@obtain.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du har fundet en webshop, kan du tage stilling til om du vil købe disse domæne: www.danskwebshop.dk og www.danskshop.dk

Skriv i Pb 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en shop som ikke bliver benyttet du kan overtage. Shoppen sælger sexlegetø. Skriv pm hvis dette kunne have interesse (Andre er naturligvis også velkommen til at skrive, hvis dette kunne være interessant). Shoppen er opsat, og integreret med dropshippingleverandør. Produkterne er billigere end hos danske forhandlere af sexlegetøj.

 

Jimmy

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo.

Mail er hermed sendt.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med, at der i den allerede eksisterende webshop også er webhotel og domæne inkluderet.

Men ellers tak for tilbuddet - jeg skal nok skrive, hvis det bliver aktuelt.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbuddet - men jeg finder det ikke interessant, at drive en webshop med sexlegetøj.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

AndreKristensen:

Jeg regner med, at der i den allerede eksisterende webshop også er webhotel og domæne inkluderet.

Men ellers tak for tilbuddet - jeg skal nok skrive, hvis det bliver aktuelt.

Hej Kristensen

Hvis det er mit indlæg du svarede på her, så er indholdet på www.DanskWebshop.dk og www.DanskShop.dk kun et eksempel, det eneste jeg sælger er domænet og ikk andet og der er ingen dropshipping aftaler eller noget.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eksperten.

Det var dit indlæg, jeg svarede på, ja.

Jeg er godt klar over, at det kun er domænet jeg kan købe af dig, men det er derfor jeg også skriver, at jeg ikke tror jeg får brug for det, da den webshop jeg overtager formentlig har domæne og webhotel inkluderet, når det allerede er en eksisterende webshop - derfor får jeg højst sandsynligt ikke brug for dit tilbud. :)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristensen

Det har du ret i, men hvis du nu køber ens webshop incl domæne og webhotel osv, er det stadig ikke sikkert at du kan li dens domæne, og derfor kan du stadig skifte domæne til fx www.DanskWebshop.dk , det lyder godt i mine ører i hvertfald, ved ikke om det gøre i din. :P, men somsagt det var kun et bud..

Side 1 ud af 9 (81 indlæg)