Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set på de sociale medier!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Obuni - House of Creativity:

Glæden ved at betale penge for at deltage i deres koncept, bør man vel lade være helt op til dem der vælger at gøre det.

Jeg har ikke sat mig helt ind i deres hjemmeside og det de tilbyder, men de har oprettet den i en kategori der hedder "Jeg har et godt tilbud til dig!" og så kan firmaer selv tage den derfra.

Det er bare efter min mening ikke god stil at komme med den slags indlæg der, alt andet lige, ikke kan have andet formål end at stille spørgsmålstegn ved deres seriøsitet.

Men igen, det er bare min mening.

Med venlig hilsen

Tommy

Det vil jeg give dig ret i, jeg overreagerede.

Jeg blev bare skeptisk efter jeg læste trådstarters koncept og derefter så deres webside.

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:41

Hej Bastian

Vi er meget interesserede i at høre hvad der gjorde dig skeptisk?

Vi er nyopstartede, og ønsker alt den konstruktive kritik vi kan få.

Mvh

BlueMango.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 20:57

benyeezy:

Hej Bastian

Vi er meget interesserede i at høre hvad der gjorde dig skeptisk?

Vi er nyopstartede, og ønsker alt den konstruktive kritik vi kan få.

Mvh

BlueMango.dk

Der er ingen kontaktoplysninger på jeres webside.

Jeg  forstår i øvrigt ikke jeres koncept. Hvor bliver vi eksponeret? Er det på jeres facebook gruppe, eller på jeres webside?

Hilsen

Bastian

Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:19

Hej Bastian

Vores hjemmeside vil være oppe og køre snarest med tekst og kontaktoplysninger.

Der kommer en konkurrence på vores hjemmeside fra jeres firma, herefter tilmelder folk sig konkurrencen ved at reklamerer igennem Facebook og Twitter - Her kan brugerne få op til 4 lodder, alt efter hvor meget de reklamerer for jer. Der vil blive oprettet en individuel konkurrence for hvert firma, for at firmaerne kan se hvor mange der har tilmeldt sig.

Så i vil blive set både på vores hjemmeside, samt på alle brugernes facebooksider.

Hvis du har flere spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive igen. 

Med Venlig Hilsen

BlueMango

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 17:24

Hej alle Aminoer

Vi har nu haft mange positive henvendelser efterhånden, og BlueMango.dk er snart klar til at blive lanceret!

Hvis du har et firma, som godt kunne bruge lidt markedsføring igennem de sociale medier, har vi stadig et par pladser tilbage, hvor vi tilbyder at komme på BlueMango.dk for kun 500kr.!

Hvad skal i gøre?

Måden det fungerer på, er at du stiller en præmie/produkt/gavekort til rådighed, som du derefter sender til vinderen af konkurrencen, som du vil få oplyst af os. Ret simpelt.

Hvad gør vi for jer?

Vi sørger så for, at få konkurrencen på vores hjemmeside, med link til din hjemmeside, så der kan blive skabt salg sideløbende med konkurrencen. Der vil blive oprettet en konkurrence på de sociale medier, som vil komme ud til tusinder af personer på utrolig kort tid. Folk har muligheden for at få et lod, ved at blive fan af dit firmas facebookside – Som kan give salg på sigt, da du kan holde dem opdaterede med tilbud og nyheder.

Kontakt os venligst på Salg @ BlueMango.dk for mere information.

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)