Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af firma og selvskabs form

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
      Godeftermidag alle aminoer

vi er et par piger der er igang med, af starte noget salg af tøj.

vores spørsmål er hvor det ville være bedst af oprette firma ,da hun bor i polen

og jeg i danmak.

Er der nogle selvskaber der er bedst, når vi skal være på lige fod vis tingene køre

eller det hele ender i minus

vi er rimlig på bar bund med dette her ?. håber der er nogle der kan give os nogle

råd med på vejen ....

på forhånd tak

Dorte Mikkelsen

Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:17
Hej Dorthe.

Et Aps. kan være en god ide, da I kan dele ejerskabet mellem jer og I satser kun de midler som i lægger ind i selskabet.

Hvorvidt der er en tilsvarende selskabsform i Polen ved jeg ikke, men skatten kan måske være lavere der.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 09:47
hej

lidt flere opl. kunne være rart..

er det en net-butik ell. er den fysisk? hvis fysisk skal den så ligge i DK og/ell. Polen?

under alle omstendigheder så kan du kigge lidt på http://startguiden.virk.dk/ der er gode muligheder for at få lidt grundliggende viden.

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:41
her kommer lidt flere oplysninger

det er et fysisk tøj salg uden butik ,hvor vi vil ud til butikker,

hun arb så i polen med vores tøj kolligesioner , jeg her hjemme i dk skal ud til butikker og sælge.

de penge der så bliver tjænt skal i et selvskab og der fra så udbetale os vores løn, har så snakket om af der skal stå nogle penge i et selvskab til af udvikle os  for

sener hen . men det er noget af en jungel med selvskaber men vil da læse det link du har sendt mig. hvordan ville vi kunne finde ud af i hvad land firmaet skulle ligge dk eller pl.

tak for det i har bidraget med allerrede nu

Dorte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)