Hej :) Jeg har længe gået med drømmen om at starte op som selvstændig :) Planen er at jeg vil starte op som e-butik, og senere lave en "fysisk" butik også :) Butikken skal sælge it, gadgets, supportløsninger osv og jeg har allerede et domæne ved one.com som er www.royal-tech.dk Jeg har selv siddet og prøvet at få Joolma og osCommerce til at køre og det er sådan set også gået fint nok, men problemet kommer når jeg skal ændre i templatet. Derfor har jeg besluttet mig for at jeg ligeså godt kan få lavet en "unik" hjemmeside fra starten, så jeg ikke skal til at bruge tid på det senere. Men for at komme igang mangler jeg som overskriften siger en som kan lave hjemmesider og finde ud af at sætte en webshop op. Da jeg stadig er under opstartsfasen har jeg heller ikke det helt store budget, men vil selvfølgelig gerne betale for det der nu engang skal laves :) Men det jeg søger er først og fremmest en som kan lave noget grafisk - et logo og selve hjemmesiden. Derudover skal jeg også have sat en webshop op :) I er velkomne til også at kontakte mig på sebastian.sondergaard@royal-tech.dk Jeg håber at i kan hjælpe mig :)
Hilsen Sebastian Søndergaard
|
Hey Seb :)
Jeg kan hjælpe dig med webshoppen og lidt grafisk arbejde..
Jeg arbejder med prestashop system, som også er en gratis løsning hvis det skulle have interesse..
Skriv gerne en PM, hvis det er :)