Du skal først oprette en freelance profil, derefter skulle du se en budform i højre side under hver opgave. Et felt til dit bud, et felt til tidshorisont, et felt til din beskrivelse og et felt til at stille spørgsmål.
Udfyld bud, evt tidshorisont og en beskrivelse, og tryk derefter "Afgiv bud" :).
problemet ligger i, at når man så efter bedste evne opretter et bud id et felt, så forsvinder det ud i intetheden, og man bliver ikke registreret som budgiver.
jeg har oprettet min profil flere gange, men efter nogen tid, så oplever jeg hver gang det samme som dig, så jeg har helt opgivet at byde på freelancer. Jeg ved ikke om det er forbeholdt de udvalgte?
Eller hvadf?
Men min tid er for kostbar til at sidde og forsøge at byde og forsøge at oprette profil uden held.
Jeg oplever også at når man sidder og skriver på debatten, så lige pludselig forsvinder det hele ud i den blå luft. Jeg kan kun tolke det derhen at amino kører ret ustabilt. hvorfor ved jeg ikke?
Jeg er helt med på at Freelancer skal gøres lettere at bruge og det vil vi gøre i nærmeste fremtid.
Der er to muligheder når man udbyder en opgave.
1: Man udbyder en konkret opgave som man kan byde på. F.eks. udarbejdelse af et logo. 2: Man udbyder et job. F.eks. Freelancer søges til hjælp en gang om ugen.
Jeg oplever også at når man sidder og skriver på debatten, så lige pludselig forsvinder det hele ud i den blå luft. Jeg kan kun tolke det derhen at amino kører ret ustabilt. hvorfor ved jeg ikke?
De bedste hilsener
Anders Mikkelsen
Nr1
Hej Anders
Amino kører meget stabilt for tiden, så jeg tror ikke det er hos os der er fejl. Har du opdateret din browser? Og et godt råd, så gem altid længere indlæg på din PC, så du har dem hvis noget går galt.