Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af affiliatenetværk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det så svært at vælge? Tag dem med de højeste rater, og som har et okay ry for rettidig udbetaling? Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Brandes:

Er det så svært at vælge? Tag dem med de højeste rater, og som har et okay ry for rettidig udbetaling? Smile

 

Det er netop det jeg har skrevet om, nemlig at man ikke altid skal kigge på priser, men også på muligheden for statistik Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ok ry - Penge til tiden, god statistik og support. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt indlæg. Jeg har ét spørgsmål. Hvorledes sikrer du dig trackingen hos aff. netværket kører? Statistik - det er din egen på din side. Det holder du op med de data du kan se hos aff. netværk. Men hvis klik ikke trackes som leads - så tjener DU ingen penge. Hvad er din erfaring med det? Kan man som webmaster sikre sig, at trackingen kører korrekt?

Kenneth Andersen | Online Evangelist

"Find den bedte pris på taletidskort"

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Andersen:

Dejligt indlæg. Jeg har ét spørgsmål. Hvorledes sikrer du dig trackingen hos aff. netværket kører? Statistik - det er din egen på din side. Det holder du op med de data du kan se hos aff. netværk. Men hvis klik ikke trackes som leads - så tjener DU ingen penge. Hvad er din erfaring med det? Kan man som webmaster sikre sig, at trackingen kører korrekt?

 

Stikprøver og mængden af salg. Jeg har en del kampagner, som giver salg dagligt, så hvis der kommer en dag uden salg, så virker trackingen ikke. Det sker faktisk en gang imellem, men de fleste gange får jeg en mail angående kompensation inden jeg selv når at rykke for det Smile Men igen, med meget statistik er det endnu nemmere at opdage uoverensstemmelser på kontoen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj - det du siger er at man reelt kan sende klik ( og måske leads ) til et aff.netværk uden man overhovedet kan være sikker på de giver kommission retur. Hmm! Egentlig lidt skræmmende.

Kenneth Andersen | Online Evangelist

"Find den bedte pris på taletidskort"

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Andersen:

Nicolaj - det du siger er at man reelt kan sende klik ( og måske leads ) til et aff.netværk uden man overhovedet kan være sikker på de giver kommission retur. Hmm! Egentlig lidt skræmmende.

 

Der hvor det ofte går galt, er hvis en webshop laver større ændringer på deres hjemmeside. Så glemmer de måske lige at få trackingen på plads igen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Andersen:

Nicolaj - det du siger er at man reelt kan sende klik ( og måske leads ) til et aff.netværk uden man overhovedet kan være sikker på de giver kommission retur. Hmm! Egentlig lidt skræmmende.

Tjaee, sådan har det vel altid været, og jeg kan ikke lige se hvordan det skulle ændres. Men hvis du har en ide til en løsning, så hører jeg gerne om den ;-)

Det handler i høj grad om tillid, og så må man forsøge at lave så mange kvalitetskontrol som overhovedet muligt. Som Nicolaj nævner, så kan du tjekke efter uregelmæssigheder i statistikken, samt selv lave løbende stikprøver. Derudover vil jeg også anbefale at man spreder risikoen på flere forskellige netværk, og flere forskellige kampagner.

Ved manglende tracking er det ikke nødvendigvis netværket der snyder eller har lavet en fejl. Det kan også være annoncøren der har klokket i det, og så vil trackingen fejle uanset hvilket netværk der bruges. Dog laver mange netværk også løbende stikprøver, så et godt netværk vil selv opdage hvis trackingen fejler hos annoncøren.

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Tak for dit svar. Jeg er helt enig - det er en tillidssag. Der er nok ikke nogle alternativer til tracking end det vi har har i dag på de forskellige netværk. Der er, som du nævner, mange led fra annoncør til forbruger. Det må gå galt en gang i mellem.

Hvis du, eller andre, har en god ide til hvorledes man evt. kan sikre tracking på sigt - så er jeg meget interesseret.

:-)

Kenneth Andersen | Online Evangelist

"Find den bedte pris på taletidskort"

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)