Lige nu sidder jeg og tænker på aminos stjernesystem - og der er lige noget jeg stener lidt over, og det er at man ikke kan rate sine egne indlæg. Jeg skriver mange dumme indlæg og lidt kloge indlæg - men jeg kunne faktisk godt tænke mig at give mig selv et virtuelt klap på skulderen når jeg syntes at jeg har skrevet noget der er godt, og jeg vil selvfølge også give mig selv en virtuel lussing hvis jeg skriver noget dybt åndet. Som systemmet er nu, kan det ikke lade sig gøre, man er per defination neutraliseret overfor sit eget 'jeg' i forskellige tidsrum af ens liv - og hvis man sådan neurologisk / psykologisk er i en konstant forandring - så er man en ny person - det samme matriale kan ikke være det samme sted i samme rum og tid i det samme tidspunkt. Altså - alle de der elektriske ladninger mellem vores hjerneceller ændre sig hele tiden - vi skifter 'ham' ligesom slagerne f.eks gør det. Nu bliver dette indlæg snart postet - og jeg syntes lige nu at det fortjerne nogen gode plus stjerner. Men det kan da godt være at jeg om et par timer bliver moduleret om til en helt anden person. Øhhh - jeg er bare så blød, og verden den er så hård.
|
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:Lige nu sidder jeg og tænker på aminos stjernesystem - og der er lige noget jeg stener lidt over, og det er at man ikke kan rate sine egne indlæg.
Du opretter bare en ny bruger og bruger den nok til at du kan give stjerner. Der er jo ikke andre der kan se hvem der giver dig stjerner :)
Ehm.... det er noget jeg har hørt man kan