Vor virksomhed indenfor Meetings, Incentives og TeamBuilding, der beskæftiger sig med udvikling og formidling af spændende oplevelser til vore kunder fra hele verden skal til stadighed udvikles, Jeg har derfor overvejet at inddrage studerende fra forskellige studier i nogle teams for at sikre en optimal udvikling i et anderledes kreativt og stimulerende miljø. Er der nogle af i andre der har erfaring med rekruttering af studerende, hvor de kan findes, sammensætning af teams af studerende samt ikke mindst ledelse af studerende, så vil det være fedt med lidt indspil. Jeg har selv overvejet at finde f.eks. nogle studerende fra Rusland, der som opgave kunne se på det russiske marked med deres øjne og viden, men er åben for alle ideer og inputs. |
Hej Bent,
En ide til hvordan du kom i kontakt med eksempelvis russere kunne være at tage fat i nogle af dem der studerer i Danmark som kommer fra østeuropa/Rusland.
På min linje er 3 ud af 5 fra østeuropæiske lande, og umiddelbart vil det være noget lettere for dig og din virksomhed at bruge dem da de har et indgående kendskab til landene, men samtidig er i Danmark så det er lettere at kommunikere med dem .
Var lige det input jeg havde umiddelbart.