KØBES!! Hej Alle
Jeg vil godt undskylde at jeg benytter dette forum i kampen om boligerne, men kategorien siger ALT ANDET, så jeg giver det et forsøg. Syntes i det er en dårlig idé at starte sådan en tråd, pga. det omfang den kan tage, skriv da til mig og jeg sletter tråden igen.
Jeg er netop gået fra min kæreste, som jeg boede sammen med på vesterbro, og er blevet nød til at flytte midlertidligt ind hos min mor i Gilleleje. Dette er så lidt optimalt som noget kan være, da jeg har kontor i kbh, og pt. er uden bil - Her kan vi snakke pendler-helvede, da lange arbejdsdage ikke går alt for godt i spænd med lokalbaner
Jeg søger derfor, som så mange mange andre en lejlighed i kbh. Er der nogen der kan hjælpe mig?? Jeg ønsker helst en andel, meget gerne en billig en...Men ALT har interesse, andel, ejer, leje etc. ....
Derfor, har du en, eller kender du nogen der skal sælge, eller kender du nogen der kender nogen etc etc., tøv ikke med at kontakte mig.
Glæder mig til at høre fra jeg:)
De bedste hilsner
Jens Christian Ellekilde
Mobil. 21 29 7-9-13
Mail: jc_ellekilde@yahoo.dk
Yahoo! Messenger: jc_ellekilde
MSN messenger: jc@nep.dk
|
Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvor jeg læste artiklen, men i mange tilfælde kan det bedre betale sig at købe en ejerlejlighed - den månedlige ydelse er tit den samme.
Husk at fortælle os om det lykkes for dig ![]()