Jeg sidder og roder med designet på min webshop Purestyleliving og jeg har lige lagt nogle nye billeder ind (kun med tekst på) . . men kan ikke se dem på Explorer, men kan sagtens se dem på Firefox og Safari . .
Går det helt galt for mig eller er det bare ved at blive for sendt ;o)
Måske du kan hjælpe?
Ser du kun røde x'er på Explorer? eller kan du se et billed?
Jeg har prøvet at kikke på mappe og filnavne som du skriver, men kan ikke se noget usædvandligt. Alle billeder er jpg. filer - jeg har prøvet at gemme dem med alle mulige navne . . nu hedder de f.eks. test1.jpg, test2.jpg o.s.v.
Nå, men jeg må prøve mig lidt frem - det dur jo ikke at de ikke kan ses i IE
Dit problem ligger der at billederne er gemt som CMYK i stedet for RGB. hvilket jo er logisk nok da CMYK jo er til print og ikke skærm. Men jeg vil tro at så snart du gemmer billederne som RGB, så vil du ikke længere opleve fejlen.
Rigtig nok... klikker man på billederne for at se dem, er det kun RGB billederne som virker. Amino må gøre noget for at de bliver vist i indlægget, men ellers kan man se at testen virker :)
hold da op hvor finder man ud af meget her :) og skriver en masse indlæg...
Jeg kan se at Amino Konverterer alle billeder som vises i selve indlægget til BMP, og derfor vises de i indlægget. den linker så til original billedet som jo stadig ikke er konverteret.
Det viser dog stadig at det er der problemet ligger, nemlig at billederne er i CMYK og ikke RGB som de burde :)