Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skjule noget tekst for Google

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med en lignende problemstilling for en kunde, og jeg er helt enig i ovenstående kommentarer om Javascript.

En anden god idé - som dog ikke lige passer til en dropdown-menu - kan være at placere teksten i et billede. Det skal dog lige passe til sammenhængen, men det kan gøres.

Held og lykke med projektet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:56

JavaScript alene er ikke en speciel effektiv metode. AJAX eller cloaking er langt bedre.

Men problemet er ikke så meget at finde en metode der virker - problemet er, at alle metoderne kan opfattes negativt af søgemaskinerne.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:08

Mikkel deMib Svendsen:
JavaScript alene er ikke en speciel effektiv metode. AJAX eller cloaking er langt bedre.

Om indholdet kommer via Asynkron javascript eller blot alm. javascript er vel underordnet. 

Mikkel deMib Svendsen:
Men problemet er ikke så meget at finde en metode der virker - problemet er, at alle metoderne kan opfattes negativt af søgemaskinerne.

Man skal overveje hvor man har sin javascript så.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:25

Niels:
Om indholdet kommer via Asynkron javascript eller blot alm. javascript er vel underordnet.

Ikke nødvendigvis. Søgemaskinerne læser selve scriptet, så hvis data er at finde der (test eller links) så ser de det. Og det er det ofte.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)