Mangler du et logo til Banner, Reklame, visitkort, software pakker, pakker til e-bøger eller andet?
(Tilbuddet gælder kun i begrænset periode)
Skal du have nyt logo design eller andet til dit firmaet? - så lad os hjælpe dig.
Vi kan levere design til logo for en fast lav pris. Vi laver gerne et gratis udkast, til test.
I samarbejde med dig finder vi ud af, hvordan logoet skal se ud, og hvordan du som virksomhed
gerne vil vise dit ansigt til omverdenen.
Hvad får du?
Prisen er 300,- incl. moms og inkluderer:
Design af logo
5 unikke logoforslag
Ubegrænset antal ændringer.
Levering af færdigt logo i ønskede filtper og ønskede størelse. (Bliv ikke overrasket hvis dit logo kan blive stort nok til at kunne klistres på din butiksfacade, eller som bus-reklame)
PNG 24-Bits (Kan fåes, som gennemsigtig baggrund)
JPEG
Gif
BMP 24-Bits
TIFF Fil
Levering?
(1-2) dage pr mail. (Bliv ikke overrasket hvis du allerede har DIT logo i løbet af få timer!)
De viste modeller er kun et lille udsnit af vores sortiment.
Vi sætter service meget højt og vil selvfølgelig gøre vores bedste for at besvare dine spørgsmål. Udfyld vores kontaktformular og få et uforpligtende og godt tilbud på udformning af et flot logo design til jeres virksomhed START HER.
Har du tilladelse af copyright ejerne af de pågældende logos til at modificere og gengive dem ?
Med alt respekt, det er sgu dårlig plagiat stil.
Det er fint du gerne vil have noget forretning. Men at vise at du skider på loven, copyrights og hårdtarbejdende designere er dårlig form i min verden.
Det er sgu en ommer.
Nej det er ikke nogen ommer!
Jeg skider ikke på loven og inden du kommer med din negativ holdning, burde du have undersøgt sagen, hvis du altså går så meget op i loven.
Jeg tror nu ikke du har lavet google logo og fakta logo , med man kan dog aldrig vide , jeg tvivler dog
jeg har selv kæmpet en kamp for at finde modeller jeg kan bruge til siden også til der vises både på logo og og shows typer , der bruges efter stripper er stoppet , så jeg ved det er ikke let at få noget unikt ingen andre har.
At være iværksætter synes jeg ikke er let og finde på noget unikt selv der skaber succes er en hård udfordringer med kan give dig succes til sidste , da det normalt er hårdt slid at få succes med noget unikt.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows