Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrive for sjov

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino skribenter og folk der godt kan lide at skrive.

Jeg har lavet en lille hjemmeside, sådan lidt for sjov, der hedder hundredpagestory.com.

Det er en "kæde" historie hvis man kan kalde det det. Jeg har startet, den og så fortsætter i den ;-)
Jeg har ingen ide om hvad den skal handle om, jeg har bare skrevet en intro, det er 100% op til dig at bestemme hvordan den skal udfolde sig! Om det skal være et eventyr, en krimi, science fiction osv.

Det eneste krav, er at den skal være på 100 sider i alt :-) (en side der svarer til 600 ord)

Glæder mig til at se hvordan den udvikler sig!

Dbh. Kristoffer

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:44

Sjov idé men hvorfor engelsk?

Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:48

Heidi Torp Jørgensen:

Sjov idé men hvorfor engelsk?

Ved ikke, mest fordi jeg tænkte det ville komme ud til så mange som muligt :-) og så synes jeg engelsk lyder bedre når man skriver med det :-) Du kan udtrykke dig meget federe på engelsk synes jeg ihvertfald.

Dbh. Kristoffer

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:54

Kristoffer Dorph Olesen:

Hej Amino skribenter og folk der godt kan lide at skrive.

Jeg har lavet en lille hjemmeside, sådan lidt for sjov, der hedder hundredpagestory.com.

Det er en "kæde" historie hvis man kan kalde det det. Jeg har startet, den og så fortsætter i den ;-)
Jeg har ingen ide om hvad den skal handle om, jeg har bare skrevet en intro, det er 100% op til dig at bestemme hvordan den skal udfolde sig! Om det skal være et eventyr, en krimi, science fiction osv.

Det eneste krav, er at den skal være på 100 sider i alt :-) (en side der svarer til 600 ord)

Glæder mig til at se hvordan den udvikler sig!

Dbh. Kristoffer

Jeg har prøvet at lave noget i den stil på et andet forum, det gik lidt i vasken fordi folk blev useriøse, og det var slet ikke til at finde ud af når to eller flere mennesker begyndte at skrive videre på et af de gamle fortsættelser i stedet for den seneste post.

Jeg tror at det kommer til at gå lidt op i hat og briller.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)