Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flozk.dk er oppe nu,

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer så fik jeg min side op som hedder flozk.dk Jeg ville godt høre hvad i synes om den og hvad der måske mangler på den.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:47

Hej Simon

Fint side, jeg ville nu får dine produkter ud på forsiden i et par teaser bokse med nogle fede knapper så man får lyst til at købe jeres produkt.

/allan

Tilmeldt 1. Jul 10
Skrevet kl. 13:50

Tak for dit forslag, Jeg ville kode det nu :D Som det er mit første projekt og er stadig kun 13 år :D

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 13:53

Der er også lidt stavefejl , som skal rettes.

Vil jeg gerne gøre for dig imorgen eftermiddag når jeg har tid.

Så sender jeg lige rettelserne til dig i en PB :)

Mvh. Mads

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 13:54

haha, jeg ville da bare hamre priserne ud på forsiden, nu er jeg ikke klar over hvor god rådgivning du giver, men det er godt nok nogle priser der er helt i bund da...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:54

Simon_rohde_Nielsen:

Hej aminoer så fik jeg min side op som hedder flozk.dk Jeg ville godt høre hvad i synes om den og hvad der måske mangler på den.

Hej Simon,

Tillykke med at få din side online. Jeg synes den er fin og stilren. Den nederste gradientblok vises dog to gange i min Internet Explorer, med mindre jeg aktiverer kompatibilitetsvisning.

Men allerførst vil jeg få nogen til at læse korrektur på siden. Der er en del stavefejl og når du tilbyder de produkter du gør, er det endnu mere vigtigt at siden rent grammatisk, fremstår fejlfri.

Held og lykke med siden!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Virum
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:58

Hej Simon,

Umiddelbart flot design i baggrunden, og kan rigtig godt lide knapperne faktisk :-)

Men synes den dør lidt ud når man kommer ned i teksten, der mangler ligesom lidt nogle billeder. Måske nogle guld, sølv og bronze medaljer ved jeres pakker. Noget i den stil, du kan helt sikkert finde noget på http://www.iconfinder.com/ Der er en virkelig fed side jeg ofte bruger.

Så synes jeg måske også som Allan siger, at du skal lægge nogle små teasere af dine produkter ud i siden, der hvor dine referencer ligger lige nu. Det vigtigste på din hjemmeside er nemlig ikke umiddelbart referencerne, det er klart produkterne. Et godt hint er nemlig, at du ikke skal reklamere med noget du ikke har ;-) Hjælper ikke din situation når du ingen referencer her :-) Ville anbefale at du lagde referencerne ind under et menupunkt, når du engang får nogen.

og lige 2 ting til sidst.
1. Forstår ikke helt den der prik der står lige over teksten i højre side på linje med overskriften, den er lidt irriterende
2. Underskriften til Referencer flugter ikke med bunden :-)

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Tilmeldt 1. Jul 10
Skrevet kl. 14:01

tak, Hvis du gider med at hjælpe med at rette lidt stave fejl. Jeg sidder selv og er lidt igang.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:01

Hej Simon,

Der er en del at tage fat på. Jeg er enig med Allan i, at du skal have nogle produker ud på forsiden og skabe noget call-to-action. Og så skal du få rettet diverse stavefejl som fx. dér, hvor der står "omsætning", og der skal stå "omsætningen". Desuden staves "støre" sådan her:  "større" :-)

Derudover er teksten meget dårligt formuleret. Få en til at omskrive den for dig herinde på amino. Der er som regel nogen, der gerne vil gøre det gratis.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:01

Jeg har lidt svært ved at gennemskue priserne, er det pr. 10minut eller hvordan? Jeg synes i hvert fald at du skal bruge samme format når du skriver priser, om det så skal stå som DKK 90,00 eller Kroner 90,00 eller Kr. 90,00, eller 90 kr. det må du lige gøre op med dig selv :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)