Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejelser i forhold til designændring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Nu har jeg i nogen tid fulgt med på sidelinjen og "suget" gode råd og erfaringer til mig, men nu har jeg en problemstilling jeg håber I kan hjælpe med.

Vores hjemmeside Printerpatroner.dk har gennem længere tid været i gang med en større omlægning, både grafisk og brugerflademæssigt. Dvs. vores kunder har oplevet små forskellige ændringer over en periode. Dette er dog ændringer vi mener enhver har kunne indordne sig med, da det kun har gjort tingene nemmere.

Vi lancerer snart vores nye topbanner/logo, som er lidt mere nutidigt. I den forbindelse kommer der også lidt nye farver. Farverne ligger tæt op af de gamle farver.

Vi har naturligvis nogle overvejelser i forhold til, at vores kunder ikke længere associerer udseendet til vores shop. Vi har i sinde at skrive "Nyt design" eller lignende på forsiden, samt nævne det i vores kommende nyhedsbreve.

Er der andre tiltag vi kan lave eller er der nogle der har nogle erfaringer på dette område de vil dele?

Mange venlige hilsner

Anders Engsig

www.printerpatroner.dk

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 17:43

How - nu har I dag bare skiftet alligevel ? ;-) 1000 gange bedre!

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 02:59

Hej Anders,

Jeg synes umiddelbart, at shoppen virker meget brugervenlig og overskuelig, så jeg forstår slet ikke, at du opfatter det som et problem, at I ændrer lidt på farver osv.

Jeg kan slet ikke se nødvendigheden af at informere kunderne om nyt design, så længe I blot har gjort det hele nemmere for dem. Der kommer vel også hele tiden nye brugere til?

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)