Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eDankort - hvor eftertragtet er det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvor populært eDankort er.

Findes der nogen statistikker over hvor mange der har, eller andre ting heromkring.

Også gerne lige en melding om, hvorvidt det ville være en god ide at bruge Paypal som betalings mulighed?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:52
hos os er ca. 0,5 % af alle betalinger e-dankort

men nu til dit spørgsmål,, jeg tror faktisk du kan finde det inde på www.pbsinternational.dk

tror ikke du vil kunne bruge paypal til ret meget hvis du har danske kunder.

Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 18:43
Hej,

Det var ikke mange procent der benytter sig af det.

Synes ikke umiddelbart kan finde noget om det hos pbs.

Men jeg leder videre. Tak for svaret

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:05
Dato: 16-12-2006 14:53:49
Forfatter:360-design.dk - Jonas

Også gerne lige en melding om, hvorvidt det ville være en god ide at bruge Paypal som betalings mulighed?

Tag imod alle de betalingsmuligheder du har mulighed for, der er ikke nogen grund til at lade en evt. kunde slippe...
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:40
Dato: 16-12-2006 19:05:29 Forfatter: Dimitri Hardorff
Dato: 16-12-2006 14:53:49 Forfatter:360-design.dk - Jonas

Tag imod alle de betalingsmuligheder du har mulighed for, der er ikke nogen grund til at lade en evt. kunde slippe...

Der er jeg uenig - Hvis det koster 2000 om året at have Paypal, og det kun giver 1 kunde på 500 kroner, kan det bestemt ikke betale sig at tilbyde paypal, eller andre specielle ting som meget meget få i danmark benytter sig af.

(Jeg aner ikke om det koster noget at have paypal, så det er rent teoretisk)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:48
Dato: 17-12-2006 12:40:13 Forfatter: Martin Tygsen
Dato: 16-12-2006 19:05:29 Forfatter: Dimitri Hardorff
Dato: 16-12-2006 14:53:49 Forfatter:360-design.dk - Jonas

Der er jeg uenig - Hvis det koster 2000 om året at have Paypal, og det kun giver 1 kunde på 500 kroner, kan det bestemt ikke betale sig at tilbyde paypal, eller andre specielle ting som meget meget få i danmark benytter sig af.

(Jeg aner ikke om det koster noget at have paypal, så det er rent teoretisk)

Hvis han handler i England, og har en ganske normal fungerende shop, er min erfaring at han vil få ganske mange kunder der betaler via Paypal.

Men Du har ret, der er ingen grund til at vælge en ukendt betalingsløsning som ingen har hørt om...

Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 20:28
Kan godt følge jer. Der er nok ingen grund til at medtage paypal endnu. VI har dog haft et par salg til udlandet, men dette er mest ordnet via alm. visa via shoppen.

Tror bare jeg holder mig til bank overførsel, visa og eDankort. Tak for svarerne.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)