Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samlerabat hos 3 = ikke muligt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser mig selv som en god kunde hos 3. Jeg har pt 4 abonnementer hos dem, og skal have oprettet nr 5.

Jeg ringede ind til kundeservice og førte om de kunne tilbyde rabat. Og sagde at, jeg var i tvivl om jeg skulle købe 2 iphone 4 hos dem, eller andet selskab.

3 var insisterende. De kunne absolut ikke give rabat. Først efter 6 mdr. ÆV! Ville da ellers mene det burde være muligt med en mindre rabat på procenter, opkaldsafgifter eller andet -  nå man alligevel ender med 5 aftaler og ligger mange penge hos dem hver eneste måned.

Men nope.. Måske jeg er lidt naiv?

Andre som har erfaringer for at forhandle rabat hos 3,jhvor det er lykkedes? Og inde i en bindingsperiode?

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 10:55

Lund:
De kunne absolut ikke give rabat. Først efter 6 mdr

Hvad med de abonnementer, du har i forvejen?  Ville de ikke give en god pris på dem? :)

Hvis du har set iPhone 4-priserne hos Telia, formoder jeg, at du var ved at falde ned af stolen...  Så 3 ryster nok ikke så meget i bukserne, hvis det lige præcis er iPhone 4, du er interesseret i...

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:59

Alle abonnementer er i binding - men havde da alligevel håbet på lidt rabat på en facon. Nå, men hul i det. Jeg betaler kun selv for det ene :D Jeg må bare forhandle mig til gode rabatter når bindingen er udløbet i 2011.

Men jo jeg har set priserne her til formiddag, og der står 3 ret stærkt :D

Fra Nivå
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Insiderviden.....

Ring og giv udtryk for at du vil opsige/flytte dine abonnementer. Forklar evt. at du har fået et bedre tilbud ude i byen :-)

Så kommer du igennem møllen i deres retention afdeling, hvor de - ud fra forskellige parametre - kan tilbyde dig noget rabat eller enheder for at blive hos 3.

Hvis du aldrig har misset en betaling, eller på anden måde har misligholdt dit abonnement, vil du i deres loyalitetsindeks, have en ret høj score. Denne score bruger medarbejderne som rettesnor for, hvor meget eller hvor lidt de kan tilbyde dig for at blive. 

Folk med høj score bliver tilbudt alt fra gratis telefoner til gratis tillægspakker. Så med lidt is i maven kan du prøve denne model.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 11:07
Hej Hej 3 tilbyder ikke samlerabat på mindre aftaler, du skal have flere end 5 før de er til at tale med. Jeg har ca 40 abo i et selskab, her giver de 10 rabat på datakort men intet på tale. Mit andet firma har 12 abo og her gælder samme opsæt. Så glem rabat og træk hårdt i deres keysccount og se den ydelse som værende rabatten, det gør jeg selv. Og nej Telia, TDC osv har ikke keysccount som hos 3.....
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:25

Johnny Hansen:
Hej Hej 3 tilbyder ikke samlerabat på mindre aftaler, du skal have flere end 5 før de er til at tale med. Jeg har ca 40 abo i et selskab, her giver de 10 rabat på datakort men intet på tale. Mit andet firma har 12 abo og her gælder samme opsæt. Så glem rabat og træk hårdt i deres keysccount og se den ydelse som værende rabatten, det gør jeg selv. Og nej Telia, TDC osv har ikke keysccount som hos 3.....

Med det antal kort burde det da være muligt at få en god rabat. Ikke på deres standard produkter, men på de såkaldte non-standard. Der tilbyder jeg da i hvert fald priser som er mere end rimelige, på både data og tale. Så det kan sagtens lade sig gøre, men nok ikke hos 3. Og "men'et" er, at tilskuddet til nye telefoner ikke er helt så stort som på standard. Men de har trods alt også et regnestykke der skal hænge sammen og give overskud, ligesom de fleste af os andre.

Hos 3 er det svært at få rabat Og selv når man får det, er det oftest mere symbolsk end noget der reelt kan mærkes, med mindre du er oppe i en rigtig stor volumen.

Jeg lærer noget nyt hver dag, og i dag tror jeg det må være ordet "keysccount", som jeg aldrig er stødt på før :o) Jeg har forsøgt at google det, men blev ikke klogere. Hvad pokker er det?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:28

Jeg har før siddet og styret telefoner for et større firma med ca. 100-150 telefoner her fik vi 50% rabat på alt tale, trafik og sms'er - det var dog ikke hos 3.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:32

3 giver ikke samlerabat medmindre du er en decideret storkunde. Det er min erfaring.

Anyways, her kan I få overblik over iPhone 4 priser hos de danske teleselskaber.

Telias priser er ganske rigtigt himmelråbende sindssyge. Prispolitikken er på sin vis også arrogant.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:50

Janus Lindau:

Jeg har før siddet og styret telefoner for et større firma med ca. 100-150 telefoner her fik vi 50% rabat på alt tale, trafik og sms'er - det var dog ikke hos 3.

Og man behøver ikke en gang at have så mange for at ligge deromkring. Og laver man et abonnement med frit forbrug, er det helt latterlige priser man får. Så der kan være mange penge og spare.

Men nej, det er ikke hos 3 og heller ikke "et andet stort teleselskab" :o) Jeg har dog set 3 kunder med 6-700 abonnemneter få 30% rabat, men det er ikke noget de kaster i nakken på deres kunder.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 08:48

Lige præcis, lav et max abo med 100% inkluderet og nyd mobilen og servicen.

Vedrørende ordet keysscount så gik det da helt galt på min mobil under min ferie, :)
Order er keyaccount :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)