Hej Hej 3 tilbyder ikke samlerabat på mindre aftaler, du skal have flere end 5 før de er til at tale med. Jeg har ca 40 abo i et selskab, her giver de 10 rabat på datakort men intet på tale. Mit andet firma har 12 abo og her gælder samme opsæt. Så glem rabat og træk hårdt i deres keysccount og se den ydelse som værende rabatten, det gør jeg selv. Og nej Telia, TDC osv har ikke keysccount som hos 3.....
Med det antal kort burde det da være muligt at få en god rabat. Ikke på deres standard produkter, men på de såkaldte non-standard. Der tilbyder jeg da i hvert fald priser som er mere end rimelige, på både data og tale. Så det kan sagtens lade sig gøre, men nok ikke hos 3. Og "men'et" er, at tilskuddet til nye telefoner ikke er helt så stort som på standard. Men de har trods alt også et regnestykke der skal hænge sammen og give overskud, ligesom de fleste af os andre.
Hos 3 er det svært at få rabat Og selv når man får det, er det oftest mere symbolsk end noget der reelt kan mærkes, med mindre du er oppe i en rigtig stor volumen.
Jeg lærer noget nyt hver dag, og i dag tror jeg det må være ordet "keysccount", som jeg aldrig er stødt på før :o) Jeg har forsøgt at google det, men blev ikke klogere. Hvad pokker er det?