Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webalias?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil teste en affiliatekampagne direkte på Adwords. Der er dog nogle restrektioner på kampagnen, bl.a. må man ikke anvende deres URL som vist display URL.

Jeg overvejer at købe et relateret domæne og lave det som et webalias af affiliatelinket, men problemet med webalias er at hvis der klikkes videre fra landingpage, så forbliver siden et webalias. Findes der en løsning, som gør at hvis der klikkes dybere, så overgår siden fra webalias til modersidens underside?

Håber spørgsmålet var forståeligt Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:29

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:34

Den simple løsning er vel  bare at sørge for at dine links på dine landing pages henviser til "modersiden"...

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:41

switch:

Den simple løsning er vel  bare at sørge for at dine links på dine landing pages henviser til "modersiden"...

De gange jeg har lavet noget med et webalias (hos one.com), da forbliver siden som webalias, hvis interne links åbnes i samme vindue og det er det jeg gerne vil slippe for.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:57

Kan du ikke bare sørge for at indtaste komplette url'er (http://www.mitdomæne.dk/dokumentnavn) i stedet for bare /dokumentnavn? Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)