Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugbar host til debatforum!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mikael,

Jeg mener at Amino bruger en virtuel server fra Activewebs, medmindre de altså har opgraderet til en dedikeret server - Jeg er ikke helt klar over det. Til et debat forum jeg vidste (satsede på) ville blive populært og trække trafik ville jeg nok starte på en virtuel server, for at slippe for at skulle rykke det hele på et tidspunkt.

Du skal være velkommen til at kigge på vores løsninger. Vi har både webhoteller og virtuelle servere. Så kunne du jo starte med et webhotel og så senere gå over til en virtuel server, når behovet opstår og såfremt du gider flytte på et senere tidspunkt. ;-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:28

Hvis det holder hvad der bliver lovet lyder det særdeles godt ^

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:21
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mikael:

Er der nogle, som kan anbefale en god hosting og server løsning til et debatforum? Til at starte med, vil trafikken jo ikke være den store. Men med tiden, er det selvfølgelig meningen, at der kommer flere besøgende - og derfor skal siden jo kunne klare trafikken.

Du kan sagtens starte i det små og hoste på et  alm.webhotel, indtil det vokser sig så stort at det flyttes til noget større..Gå uden om dem der lover dig fri traffik, vælg en host med traffikgrænse. Jeg kan se du har fået flere tilbud, men du er velkommen til at se vores udvalg af webhoteller ( iøvrigt hoster vi et par store forummer :) )

http://www.megahost.dk/webhoteller.php

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 00:24

Henrik Nielsen:

Gå uden om dem der lover dig fri traffik, vælg en host med traffikgrænse.

Den kan jeg kunne nikke ja til og sige, at det altid er et godt udgangspunkt. Det er ikke noget i verden der er ubegrænset eller frit. Specielt ikke til 10-20 kr. pr. måned. :-) - Så hold dig væk fra sådan noget!

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 00:36

Pyha, det er svært at vælge synes jeg :) 

Men når tiden nærmer sig, vil jeg vende tilbage til den her tråd, og beslutte hvad løsningen skal være. Det er i hvert fald vigtigt, at forummet kører godt hele tiden, og kan holde til den trafik det nu får. Udover det, ville det jo være lækkert ikke at skulle flytte alting - selvom det måske er uundgåeligt. En løsning som kan udvides hen af vejen, vil klart være at foretrække.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:45

Mikael:

Pyha, det er svært at vælge synes jeg :) 

Forståeligt, der er rigtige mange gode bud i denne tråd

Mikael:
Men når tiden nærmer sig, vil jeg vende tilbage til den her tråd, og beslutte hvad løsningen skal være. Det er i hvert fald vigtigt, at forummet kører godt hele tiden, og kan holde til den trafik det nu får. Udover det, ville det jo være lækkert ikke at skulle flytte alting - selvom det måske er uundgåeligt. En løsning som kan udvides hen af vejen, vil klart være at foretrække

Hvor meget traffik regner du med at få? Jeg har bla. et forum kørende på et ganske webhotel, jeg mener det har ca 50000 unikke besøgense hver måned, og det kan dårligt mærkes på serveren, men det har også taget et stykke tid at bygge op. Jeg tvivler på at du helt i længden kan undgå flytninger, men det gør hellere ikke noget, hvis man kan planlægge det i god tid.

Helg og lykke med at finde en brugbar host

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)