Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - følgende besked kommer frem ved indsættelse af billeder?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en fejl ved mine billeder og følgende besked dukker op inde under mymag options:

Jeg har prøvet mig frem, men hvor ændrer jeg dette?

Thumbnails not working - Please give write permission to Theme (myMag) Folder (755 or 777) 

You cannot upload images because the folder "wp-content/themes/mymag/images/logos/ is not writeable please CHMOD this folder to 755 or 777

Custom Logo

/Janus

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:49

Det skal klares gennem dit webhotel.... Så hvis du skriver hvilket webhotel du har....er der uden tvivl en Amino, der kan forklare dig præcist hvad du skal gøre

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 23:06

Ok, tak!

Jeg er hostet hos surftown.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:07

Smid FTP infomation til mig i en PM så er det ordnet i løbet af 5 min :)

ELLER hvis du selv vil prøve så..

Login med en ftp client, Filezilla er god f.eks.

Gå hen til din MyMag mappe.

højre klik

Neders står der filtilladelser, tryk der

Numerisk Værdi står der nok 755, som du ændre til 777

Vælg alle filer og mapper  og tryk ok :)

Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 23:13

PM sendt!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:15

BruunMedia:
Smid FTP infomation til mig i en PM så er det ordnet i løbet af 5 min :)

Nu er Mr. Bruun vist ret uskyldig og troværdig.... Så der sker nok ikke noget ved at lade ham få adgang.... Men ellers er det noget du ALDRIG nogensinde må lade folk, du ikke kender, få adgang til..... Bare lige FYI Geeked

P.S. du kan også klare det gennem Surftowns indbyggede filmanager.... Der skal du op og have fat i det menupunkt, der hedder "chmod" og så skulle du kunne sætte permissions ovre til højre i "Select preset bit values" til 777 for en enkelt fil eller en mappe + filerne i den (der skal du så sætte hak i "Change permissions recursively")....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:43

Fama:
Nu er Mr. Bruun vist ret uskyldig og troværdig.... Så der sker nok ikke noget ved at lade ham få adgang.... Men ellers er det noget du ALDRIG nogensinde må lade folk, du ikke kender, få adgang til..... Bare lige FYI

Som Fama rigtigt skriver må du faktisk ikke give det ud til hvem som helst, det var derfor jeg rettede min post med en "gør det selv" løsning hvis du ikke var tryg ved situationen :)

Men det er rettet nu :)!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)