Det skal klares gennem dit webhotel.... Så hvis du skriver hvilket webhotel du har....er der uden tvivl en Amino, der kan forklare dig præcist hvad du skal gøre
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Smid FTP infomation til mig i en PM så er det ordnet i løbet af 5 min :)
Nu er Mr. Bruun vist ret uskyldig og troværdig.... Så der sker nok ikke noget ved at lade ham få adgang.... Men ellers er det noget du ALDRIG nogensinde må lade folk, du ikke kender, få adgang til..... Bare lige FYI
P.S. du kan også klare det gennem Surftowns indbyggede filmanager.... Der skal du op og have fat i det menupunkt, der hedder "chmod" og så skulle du kunne sætte permissions ovre til højre i "Select preset bit values" til 777 for en enkelt fil eller en mappe + filerne i den (der skal du så sætte hak i "Change permissions recursively")....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Nu er Mr. Bruun vist ret uskyldig og troværdig.... Så der sker nok ikke noget ved at lade ham få adgang.... Men ellers er det noget du ALDRIG nogensinde må lade folk, du ikke kender, få adgang til..... Bare lige FYI
Som Fama rigtigt skriver må du faktisk ikke give det ud til hvem som helst, det var derfor jeg rettede min post med en "gør det selv" løsning hvis du ikke var tryg ved situationen :)