Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af rengøringsfirma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg påtænker at starte et rengøringsfirma, hvor der kun skal være en person, nemlig mig. Jeg vil ikke have med ansatte at gøre.

Er det en dum ide bare at være en person ?

Har surfet rundt på amino og set noget omkring underlevandørarbejde til rengøring. Jeg kunne godt tænke mig at arbejde som underlevandør til andre.

1. Hvem skal man henvende sig til- det er i københavnsområdet jeg bor.

2. Hvad er timeprisen cirka for underlevandører ? Hvad kan man forvente ?

Hvis der er nogen nogen rengøringsfirmaer herinde, som har brug for en underlevandør, så sig til, da jeg er interesseret.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:07
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:33

Færre ansatte = færre problemer (tro mig)

Fint kun at være dig, brug i stedet underleverandører. Men pas på - alt på skrift = ALT... og jeg mener ALT !!!

Nemmeste måde at få kontakter på - bliv ansat - gør det godt og hold dig gode venner med ham som bestiller dig - efter nogen tid tilkendegiver du, at du gerne vil prøve for dig selv, men gerne vil have et samarbejde - vupti, du er underleverandør til et større firma.

Timeprisen for underleverandører ligger mellem 150-200 kr. Derfor overlever du kun hvis du snyder med timerne, hvilket selvfølgelig kan give bølger på vandet når man fakturerer... men velkommen til rengøringsbranchen :0)

Et godt råd: hvis du vil tjene gode penge som lille firma, er dette ikke en god branche. Til gengæld får du lov til at arbejde rigtig mange timer i træk. Husk derfor at stoppe op en gang imellem og spørg dig selv, om det hårde arbejde er det hele værd i forhold til familie, afsavn mv. Det gjorde jeg og jeg rører aldrig den branche igen med en ildtang :-)

Held og lykke hvis du vælger at gå i gang...

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 01:12

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:20

Lars Holdgaard:

Hvorfor starte dit eget firma hvis du bare vil skabe dit eget job? Ideen i at være iværksætter er vel netop at skabe noget mere end bare et job.

Hvor står den diffination henne? Iværksætter betyder jo groft oversat, at man sætter noget iværk, eller med andre ord at man starter et firma... Om der er 1 eller 25.000 ansatte, det har da intet med iværksætter/selvstændig at gøre...

Nogle mennesker ønsker bare at være sig selv, og have et firma, som de kan hygge sig med, og trække en løn ud af, mens andre ønsker at skabe det nye Microsoft eller A. P. Møller-Mærsk. Men begge typer mennesker er vel lige værdige selvstændige/iværksættere uanset ambitions niveau og visioner...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)