Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler hjælp fra en VIP-bruger

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Passiv + :

Du kan kontakte alle de virksomhede du ønsker i et helt år for den pris :-)

Det er vist "kun" i 60 dage ...... mener jeg

Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:20

Det kunne være spændende at vide, hvilken virksomhed du vil starte, da der er flere faktorer der ikke spiller ind på succesfuld drift – bl.a. ting som moral.

Alternativt, kan det godt være det kan lykkes at drive virksomhed på at nasse på andre.

Faktisk kan du også oprette et VIP abonnementAmino, og så kan du tilbyde folk at stille spørgsmål gennem dig til 2 kr. spørgsmål – efter et stykke tid har du nok tjent de 1.000 kr. hjem, og du kan sikkert få overskud det med tiden. (Et forretningskoncept der kun er realistisk i teorien, men det er jo gennem teorien man ofte lære).

Det er lige før jeg gerne vil betale 1000 kr. for at se hr. Thorborgs ansigtsudtryk, når han læser dit indlæg - men på den anden side, det er jo nok derfor han også lukker os gratis brugere ind på sitet… så kan han da få ”gratis” materiale til hans foredrag… det er i hvert fald et indlæg man kan grine af flere gange...

Tak for grineren J

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:25

Det må da næsten være in joke ik? Hmm

Det håber jeg da.

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:40

Jeg kan sagtens følge dig, men jeg går heller ikke ud fra du har overvejet hvor meget du egentlig får for de 1000,-? 
Du har måske kun brugt amino til at finde en virksomhed du kan købe, men hvis du prøver at bruge amino til det som alle vi andre bruge amino til, så finder du ud af hvad amino egentlig er, og hvad du egentlig kan bruge det til.  

Der er tonsvis af muligheder herinde, og hvis du oprettet en Plus-profil får du bare endnu flere. 
Benyt amino noget mere og køb dig en plus-profil ;)  

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:44
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

AndreKristensen:

Hej Amino.

Jeg er i denne situation, at jeg står og overvejer at give mig i kast som iværksætter - det vil sige, at opkøbe en allerede etableret virksomhed og drive den videre.
Derfor har jeg ledt stort set alle salgsannoncerne herinde igennem, og jeg har da fundet flere interessante.
Men lige præcis her, kommer du - hvis du er VIP-bruger - ind i billedet.
Én af de annoncer jeg har fundet interessant kræver, at man har VIP-bruger for at kontakte annoncøren.
Og jeg har vurderet, at det ikke kan betale sig for mig, at købe VIP-bruger, når det eneste jeg skal benytte, er den mulighed, at man kan kontakte annoncørerne på diverse salgsannoncer.

Jeg vil derfor høre, om jeg kan få hjælp fra en VIP-bruger på den ene eller anden måde, i form af, at vedkommende vil kunne kontakte annoncøren for mig, eller gøre et eller andet for at jeg vil kunne komme i kontakt med ham på den ene eller anden måde.
Jeg håber, at der findes en løsning på det, da jeg virkelig er interesseret i lige netop den pågældende annonce/virksomhed - så det er da træls, at jeg ikke selv kan tage kontakt til ham.

Er det overhovedet muligt på en måde, at du kan hjælpe mig?

Hej Andre

Jeg begynder at forstå hvorfor vi ikke tjente penge på Virksomhedsbørsen, da man "selv kunne bestemme" om man kunne huske at fortælle os om de virksomheder man solgte... ;-)

Lad mig starte med at rette en misforståelse, man kan købe et abb. for blot 499 kr. for 2 uger, så det koster ikke 1000 kr.

Så har man adgang til at kontakte 1.300 ejere af virksomheder der er til salg og vi har ryddet op i ALT det gamle.

Det syntes jeg faktisk er en rimelig pris.

Men jeg kan godt følge dig i at det vil være dejligt hvis du kunne få det gratis. Sådan har jeg det også engang imellem når jeg står i en butik, men jeg vælger at betale for de varer jeg køber...

Så jeg syntes du skal tage dit Dankort op af lommen, eller finde et andet sted at handle.

Dbh Martin

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

AndreKristensen: Hvis det er den moral, du vil benytte i dit fremtidige liv som selvstændig, er jeg sikker på, vi kommer til at høre en masse mere om dig.

Når du har fået handlet, kan du da lige droppe en linje her om, hvilken virksomhed du driver - der er sikkert mange, der gerne vil notere sig det Wink

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)