Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler hjælp fra en VIP-bruger

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 10 person

Hej Amino.

Jeg er i denne situation, at jeg står og overvejer at give mig i kast som iværksætter - det vil sige, at opkøbe en allerede etableret virksomhed og drive den videre.
Derfor har jeg ledt stort set alle salgsannoncerne herinde igennem, og jeg har da fundet flere interessante.
Men lige præcis her, kommer du - hvis du er VIP-bruger - ind i billedet.
Én af de annoncer jeg har fundet interessant kræver, at man har VIP-bruger for at kontakte annoncøren.
Og jeg har vurderet, at det ikke kan betale sig for mig, at købe VIP-bruger, når det eneste jeg skal benytte, er den mulighed, at man kan kontakte annoncørerne på diverse salgsannoncer.

Jeg vil derfor høre, om jeg kan få hjælp fra en VIP-bruger på den ene eller anden måde, i form af, at vedkommende vil kunne kontakte annoncøren for mig, eller gøre et eller andet for at jeg vil kunne komme i kontakt med ham på den ene eller anden måde.
Jeg håber, at der findes en løsning på det, da jeg virkelig er interesseret i lige netop den pågældende annonce/virksomhed - så det er da træls, at jeg ikke selv kan tage kontakt til ham.

Er det overhovedet muligt på en måde, at du kan hjælpe mig?

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:14

Tænk dig lige om Smile

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:15

999,- er det ikke billigt hvis du er seriøs køber af en virksomhed ?

Synes det virker underligt ikke at give 999 hvis du virkelig ønsker en ny virksomhed

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det er en joke ik?

For den er i hvertfald sjov hehe Skype-Giggle

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 21:22

Well, nu ved jeg jo ikke, om det forholder sig sådan, at alt er som det skal være - det er jo derfor jeg skal have taget kontakt til ham. Så nej, jeg vil ikke mene, at jeg vil give 1000 kr. for at kunne tage kontakt til få annoncører, da det ikke er sikkert, at det er nogle jeg ender med at satse på.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AndreKristensen:

Well, nu ved jeg jo ikke, om det forholder sig sådan, at alt er som det skal være - det er jo derfor jeg skal have taget kontakt til ham. Så nej, jeg vil ikke mene, at jeg vil give 1000 kr. for at kunne tage kontakt til få annoncører, da det ikke er sikkert, at det er nogle jeg ender med at satse på.

Forstår godt hvor du vil hen. Spørgsmålet er hvordan du så vil belønne Aminos hårdtarbejdende mandskab, hvis virksomhedskøbet bliver en realitet?

Husk det er deres blod, sved og tårer, som i så fald har skabt fundamentet for din nyfundne frihed og succes.

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 21:32

Jeg er glad for, at du kan følge mig.

Og ja, du har fuldstændig ret i, hvad du siger - og det kan jeg også udmærket se.

Men forstå mig ret - så er det også lidt træls, at skulle smide 1000 kr. for at kunne kontakte én person.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:34

Du kan også vende den om :-)

Du kan kontakte alle de virksomhede du ønsker i et helt år for den pris :-)

Du får jo også bog om det at drive virksomhed, så du kommer endnu bedre igang med din forretning

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 21:37

Det kan du jo selvfølgelig også have ret i, ja. :)

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:40

Ja Anders - helt ærligt :-)

Smid den tusse, der er sikkert flere andre virksomheder der bliver interessante....

Lån trods RKI - kom ud af RKI

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)