Hej derude Jeg går tit med tanker om at starte en webshop, eller en virksomhed. Jeg mangler dog bare en idé om hvad jeg skal starte. Hvis man kigger på fx. Smartguy.dk eller billigvoks.dk så er de godt nok blevet sucessfulde, og det er jo meget basle ting, tøj og hårvoks og til meget billige priser selv om det er kvalitets vare. Hvilken virksomhed skal man dog starte, jeg har en meget stor interesse inde for IT/computer industrien, men jeg tvivler lidt på at der er dér man skal starte. Jeg har snakket med flere om idér, nogle mener en "helse" webshop, de fleste andre mener en "sexbutik" - begge ting er jo meget fornuftige, men der er jo allerede en del af disse i forvejen.. så hvis det endelig skulel være så skulle det jo helst være noget helt unikt. Hvad syntes i kunne være "rart" at have af webshop? :) |
Hej Mathias
det spørgsmål du stiller der er rigtig svært at svarer på- Hvis du ikke kan svarer på hvilken webshop du skal starte hvordan skulle vi så kunne.
Hvilke område af IT ligger dine interesser i?
Hvad kunne du tænke dig at åbne og kunne du tænke dig at bruge tid og sjæl på det?
Du skal være opmærksom på at de sider du nævner er ikke blot noget nogle har tænkt 5 minutter i og så åbnet, er du villig til at skænke det en tanke og virkelig fører det ud i livet med liv og sjæl?
God vind