Jeg vil hører om der er nogen af Jer, der har arbejdet med store manager til magento. Jeg har selv købt det og det virker lovende. Dog har jeg lidt små problemer med at sætte det 100 % korrekt op, og vil meget gerne betale en der har prøvet det før.
Så hvis du kan hjælpe mig med opsætningen, please kontakt mig :)
Programmet storemanager har jeg installeret lokalt på min PC, og forbundet med min server hvor min magento shop ligger. Jeg kan ændre i produktbeskrivelser og meget mere fra programmet, men har fx. problemer med at lave kopier af varer (den ødelægger både det nye og gamle produkt)
Så jeg mangler en der har prøvet det før, og ved nøjagtigt hvordan indstillingerne skal være, for at de spiller.
Okay, prøv og indtast dine oplysninger til mysql serveren og drop bridge.Jeg har bare mine stående til default mener jeg, har det kun installeret på kontoret.
We are happy that you resolved your problem. Its a pitty that I have found your community so late. If you have any questions about Store Manager for Magento or any other MagneticOne product, you can give it to me.