Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføje billede til admin konto i WP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det kunne blive mere personligt, at når jeg skal svare på kommentarer til min blog, at der er et billede af mig på istedet for den grå mand der er standard, men kan simpelthen ikke se hvor jeg retter/tilføjer et billede/avatar....?

Nogen der ligger inde med løsningen?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:47

Hej Lone

Jeg har desværre ikke lige rodet med det.... Men har en god formodning om du skal kigge på noget der hedder "Gravatar" - så vidt jeg forstår kan du uploade et billede, som så bliver koblet sammen med din mail og bliver vist, når du skriver kommentarer på en blog..... Men hvorom alting er.... Prøv at søg på Gravatar - der burde findes en nem guide/forklaring i forbindelse med det :)

EDIT: Har lige kigget lidt på det.... Jo, du går bare ind på gravatar.com og laver en konto med den email, der er forbundet med din WP-konto.... Så vil det billede, du uploader derinde, blive brugt som din avatar, når du svarer folk på din blog...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:02

Super det virkede, havde stirret mig fuldkommen blind i selve wordpress, anede ikke der var noget der hed Gravatar, men nu har jeg et billede på, tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)