Hej Aminoer
Jeg er ved at udvikle en Klima-portal.... Det er et større arbejde, så jeg tager det lidt i etaper. P.T. forsøger jeg at få puttet lidt indhold på sitet.... Så designet får ikke så meget fokus lige nu - selvom det trænger og jeg har masser af gode idéer.... Så bare rolig, det skal nok blive pænere :) Men tilbage til indholdet.... Jeg kunne godt tænke mig at få skrevet noget om møbler og klima, men kan ikke rigtigt lige finde vinklen. Jeg har naturligvis tænkt mig at få skrevet et indlæg eller to om diverse miljø-antag i forhold til møbelproduktion, og hvordan man som forbruger kan/bør forholde sig til disse. Men jeg mangler ganske enkelt en lidt sjovere, hyggeligere, mere nede på jorden historie..... Et eller andet folk kan læse bare for hyggens skyld, uden de nødvendigvis behøver føle sig animeret til selv at gøre noget yderligere.... Men jeg er lidt blank, så håber der sidder en Amino eller to med nogle gode forslag....
En mulighed kunne jo være du ejede en møbelvirksomhed, som bevidst har anlagt en grøn profil.... Hvis man evt. kunne skrive lidt om din virksomhed ville det jo være fantastisk.
Men derudover.... Har du et tip til en "general interest" historie om møbler og klim, som jeg kunne smide på mit site?
Mvh Kim |
Ingen møbelfabrikanter eller Aminoer med gode idéer i nabolaget? ;)