Jeg gik ud fra at siden jeg skrev på et iværksætterforum at det gav mening at målet var at jeg ville skabe noget forretning. Jeg beklager hvis det ikke var klart nok. Men det er i og for sig ligegyldigt om i lægger vægt på delen om sms og snakke med venner, eller om i lægger vægt på delen om at jeg ville arbejde / surfe i mellemtiden. Desværre har vi ikke alle en nulkonto hvor der ingen gæld og ingen udgifter er. Tidligere forsøg, ungdom, idioti, osv. har indflydelse på om man kan gå 100% eller er nødsaget til 50 / 50. Hvis man kunne få et job som jeg spurgte ind til i første indlæg, ville det blive noget i stil med 80 / 20. Hvilket ikke er helt dårligt. Enkelte diskutanter forstod min mening og kom med gode forslag. Andre snakkede om bistand (en service jeg aldrig i mit liv har været på, eller kommer på, men fred være hvis man vil det.) eller om at være doven. Hold disse ting for jer selv, og jeres sortseende jeg. Brug jeres mørke energi på folk som virkeligt er, det i omtaler. Kan vi komme tilbage på rette spor? Tak. |
Anja Lysholm:Vær opmærksom på at i nogle firmaer er der grænser for hvad man må på sin arbejds-pc, og det kan jo hæmme "projektet" hvis meningen er at man gerne vil arbejde med noget andet på den mellem opgaverne. Her hvor jeg har job to dage om ugen, er der f.eks. lukket for Facebook, Twitter, webmail-systemer, chat-tjenester, online strorage (dropbox og den slags) osv., og man må ikke installere egne programmer på pc'en eller sætte egen pc til netværket.
Tak for svaret. Er selv i et job hvor der er mange restriktioner. Restriktioner som jeg selvfølgelig overholder. Det kunne dog være rart, hvis man kunne finde et arbejde hvor der var minimalt arbejde, dog påkrævet at man var der, og så imellem opgaver kunne arbejde på hvad man selv ville med egen laptop.