Jeg søger noget inspiration til hvad slags arbejde man kan få hvor man laver et eller andet arbejde, f.eks hvert 10'ende eller 15'ende minut, og så får lov til at passe sig selv i mellemtiden. F.eks sidde på computeren og surfe/arbejde, sms'e, ringe til venner, whatever.
Hvad slags arbejde kan det være? Og helst uden kommentarer som "dream on" osv.
Jeg søger noget inspiration til hvad slags arbejde man kan få hvor man laver et eller andet arbejde, f.eks hvert 10'ende eller 15'ende minut, og så får lov til at passe sig selv i mellemtiden. F.eks sidde på computeren og surfe/arbejde, sms'e, ringe til venner, whatever.
Hvad slags arbejde kan det være? Og helst uden kommentarer som "dream on" osv.
Jeg har sådan et job Hver anden weekend er jeg natportier på et hotel og på en 8 timers nattevagt har jeg ca. 6 timer til at passe min egen forretning.
Jeg har sådan et job Hver anden weekend er jeg natportier på et hotel og på en 8 timers nattevagt har jeg ca. 6 timer til at passe min egen forretning.
Spændende. Er det godt betalt? Det var ikke meget med hver anden weekend men noget i den stil jeg søger. Ville dog være bedre hvis det var om dagen.
Jeg har tit fået fortalt at jeg har den sødeste stemme og jeg kan nok sweettalke enhver person til at elske mig... Men har dog aldrig solgt noget pr. telefon.
Jeg har længe godt kunne tænke mig et ligende job, men er der ikke noget med at man skal dække bord og alt muligt?
Jeg har længe godt kunne tænke mig et ligende job, men er der ikke noget med at man skal dække bord og alt muligt?
Jeg møder ind kl. 23:00, hvor der godt kan sidde nogle gæster, som skal have noget fra baren. Jeg har 2-3 opgaver i løbet af natten, som f.eks. at vaske gulv i køkkenet.
Herudover skal jeg sørge for at smide fulde mennesker ud fra receptionen, da hotellet ligger lige i centrum.
Fra kl. 05:30 til kl. 07:00 dækker jeg borde og laver morgenmad til gæsterne.
Der skal normalt dækkes bord til 40-50 personer. En underkop, en kaffekop og en serviet til hver person, samt en sukkerskål, en saltkværn og en peberkværn på hvert bord. Jeg skal lave kaffe, varme brød og koge æg, resten skal bare stilles frem.