Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde hvor man kan "stene" mellem opgaver

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger noget inspiration til hvad slags arbejde man kan få hvor man laver et eller andet arbejde, f.eks hvert 10'ende eller 15'ende minut, og så får lov til at passe sig selv i mellemtiden. F.eks sidde på computeren og surfe/arbejde, sms'e, ringe til venner, whatever.

Hvad slags arbejde kan det være? Og helst uden kommentarer som "dream on" osv.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:04

Asyndreas:

Jeg søger noget inspiration til hvad slags arbejde man kan få hvor man laver et eller andet arbejde, f.eks hvert 10'ende eller 15'ende minut, og så får lov til at passe sig selv i mellemtiden. F.eks sidde på computeren og surfe/arbejde, sms'e, ringe til venner, whatever.

Hvad slags arbejde kan det være? Og helst uden kommentarer som "dream on" osv.

Jeg har sådan et job Big Smile Hver anden weekend er jeg natportier på et hotel og på en 8 timers nattevagt har jeg ca. 6 timer til at passe min egen forretning.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 02:28

Hej

kan du sælge pr  telefon?

Tilmeldt 27. Jul 10
Skrevet kl. 02:46

Nicolaj Thomasen:

Jeg har sådan et job Big Smile Hver anden weekend er jeg natportier på et hotel og på en 8 timers nattevagt har jeg ca. 6 timer til at passe min egen forretning.

Spændende. Er det godt betalt? Det var ikke meget med hver anden weekend men noget i den stil jeg søger.
Ville dog være bedre hvis det var om dagen. 

Tilmeldt 27. Jul 10
Skrevet kl. 02:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Web-siden.dk:

Hej

kan du sælge pr  telefon?

Jeg har tit fået fortalt at jeg har den sødeste stemme og jeg kan nok sweettalke enhver person til at elske mig... Men har dog aldrig solgt noget pr. telefon.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 03:10

Nicolaj Thomasen:
Jeg har længe godt kunne tænke mig et ligende job, men er der ikke noget med at man skal dække bord og alt muligt?

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:05

Peter Olesen (Feder):

Nicolaj Thomasen:

Jeg har længe godt kunne tænke mig et ligende job, men er der ikke noget med at man skal dække bord og alt muligt?

Jeg møder ind kl. 23:00, hvor der godt kan sidde nogle gæster, som skal have noget fra baren. Jeg har 2-3 opgaver i løbet af natten, som f.eks. at vaske gulv i køkkenet.

Herudover skal jeg sørge for at smide fulde mennesker ud fra receptionen, da hotellet ligger lige i centrum.

Fra kl. 05:30 til kl. 07:00 dækker jeg borde og laver morgenmad til gæsterne.

Der skal normalt dækkes bord til 40-50 personer. En underkop, en kaffekop og en serviet til hver person, samt en sukkerskål, en saltkværn og en peberkværn på hvert bord. Jeg skal lave kaffe, varme brød og koge æg, resten skal bare stilles frem.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 11:09

Hejsa

Brandmand

Overvågning, f.eks. IT overvågningscenter

Vagtselskaber, hvor man skal gå vagtrunder, men ellers kan passe sig selv med TV eller en bog

Og sikkert mange andre job typer.

Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Tilmeldt 27. Jul 10
Skrevet kl. 15:49

Spændende.

Lad mig høre flere jobs. Helst nogen uden behov for en uddannelse.

Og hvad tror i er det bedst betalte af den slags arbejde? 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 16:02
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 9 person

Typisk doven dansker.Cool

Med venlig hilsen

Bastian

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)