Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig omtale er bedre end ingen omtale...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har gået og båret rundt med dette kloge citat fra Simon Spies i nogen måneder - og nu hvor jeg er ved at "programmere" mig selv til at tænke som en innovativ iværksætter - ja, lidt i stil med en skarp drabefterforsker skal tænke som en morder, for at fange en morder - hehehe - måske ikke helt det sammen Big Smile

Nå, men jeg vil gerne lave et reklamebureau / eller evt bare være en konsulet og rådgive om hvordan jeg giver dit firma / virksomhed RIGTIGT MEGET dårlig omtale.

Er der nogen der har et firma eller sådan noget som har prøvet at komme i medierne uden held - så kan jeg måske godt hjælpe dig...

Tror I at det holder i lille Danmark?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:24

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Nå, men jeg vil gerne lave et reklamebureau / eller evt bare være en konsulet og rådgive om hvordan jeg giver dit firma / virksomhed RIGTIGT MEGET dårlig omtale.

Prøv at spørg SuperBest ;D

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 01:33

Fashion-Seller:

Domænet superpest.dk er ledigt - det kunne man godt lave lidt sjov med.

Nå. Men nu var min tanke ikke baseret på virkelige begivenheder. Men mere et univers af noget i stil med gøgl / apilsnar og sådan.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 01:39

Fashion-Seller:

Domænet superpest.dk er ledigt - det kunne man godt lave lidt sjov med.