Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig omtale er bedre end ingen omtale...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har gået og båret rundt med dette kloge citat fra Simon Spies i nogen måneder - og nu hvor jeg er ved at "programmere" mig selv til at tænke som en innovativ iværksætter - ja, lidt i stil med en skarp drabefterforsker skal tænke som en morder, for at fange en morder - hehehe - måske ikke helt det sammen Big Smile

Nå, men jeg vil gerne lave et reklamebureau / eller evt bare være en konsulet og rådgive om hvordan jeg giver dit firma / virksomhed RIGTIGT MEGET dårlig omtale.

Er der nogen der har et firma eller sådan noget som har prøvet at komme i medierne uden held - så kan jeg måske godt hjælpe dig...

Tror I at det holder i lille Danmark?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:24

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Nå, men jeg vil gerne lave et reklamebureau / eller evt bare være en konsulet og rådgive om hvordan jeg giver dit firma / virksomhed RIGTIGT MEGET dårlig omtale.

Prøv at spørg SuperBest ;D

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 01:33

Fashion-Seller:

Domænet superpest.dk er ledigt - det kunne man godt lave lidt sjov med.

Nå. Men nu var min tanke ikke baseret på virkelige begivenheder. Men mere et univers af noget i stil med gøgl / apilsnar og sådan.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 01:39

Fashion-Seller:

Domænet superpest.dk er ledigt - det kunne man godt lave lidt sjov med.

Altså kunne superbest købe superpest og på den hjemmesider kunne der så løbe nogen rygter om at hjemmesiden er ejet af en veganer-klub der har det formål at forgifte alle kødæderne.

Noget i den stil.

Tror at det kunne være meget morsomt...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:52

Jeg har gået og båret rundt med dette kloge citat fra Simon Spies i nogen måneder - og nu hvor jeg er ved at "programmere" mig selv til at tænke som en innovativ iværksætter - ja, lidt i stil med en skarp drabefterforsker skal tænke som en morder, for at fange en morder - hehehe - måske ikke helt det sammen Big Smile

Er der nogen der har et firma eller sådan noget som har prøvet at komme i medierne uden held - så kan jeg måske godt hjælpe dig...

janteloven er jo i lille Danmark ingen bedre end andre , så det er af det bedre lande at have den ide

For vis en er bedre end de andre finder konkurrenter jo bare udad , noget , for være den bedste er ingen siker vej til succes ,det er at udnytte , de gode og dårlige nyheder på bedste til sin egen fordel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:02

Altså kunne superbest købe superpest og på den hjemmesider kunne der så løbe nogen rygter om at hjemmesiden er ejet af en veganer-klub der har det formål at forgifte alle kødæderne.

Noget i den stil.

Tror at det kunne være meget morsomt...

Med din humor og sjove tankegang, så ville det være mega grinern! hahaha

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:37

Det er en sjov idé, som jeg desværre ikke tror der er mange der vil turde løbe an på. Men hvem ved? Det skader ikke at prøve.

Hvis Superbest ikke duer, kunne Lene E. være en mulighed. Der er da garanti for dårlig omtale, og vi er nu nået til et punkt, hvor der fremover ikke vil være nogen petitesse-grænse :o) ´www-lene-e.dk?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 11:58

Noget i den stil.

Tror at det kunne være meget morsomt..

Det lyder som en historie for www.theonion.com, hvor intet har med virkeligheden at gøre! Måske kunne du lave en dansk pendant Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 16:33

Anders - K-partiet.dk:

Noget i den stil.

Tror at det kunne være meget morsomt..

Det lyder som en historie for www.theonion.com, hvor intet har med virkeligheden at gøre! Måske kunne du lave en dansk pendant Smile

Nu står jeg og er ved at lancere den ene super skøre hjemmeside efter hinanden - og havde i den forbindelse tænkt mig at lave min egen online-avis ( lidt i stil med ekstrabladet ) - avisen er sådan set bare en slags blog om mine kommende hjemmesider. Kort sagt jeg bliver en diktator-leder på en avis der kun fremhæver mine egne hjemmesider, men der er bare et lille problem - jeg kommer nok kun til at lave en ny hjemmeside om måneden.

Men en avis skal jo opdateres hver eneste dag, så her tænkte jeg om jeg måtte skrive noget kritisk eller skørt om andre firmaer i min avis.

Kritisk: ( kriminalstof )

Det kunne handle om Karl Smart brugtvognsforhandleren i Ringkøbing der har solgt en fed rød ferrari til en kunde i København der havde købt bilen ubeset for 500.000 kroner. Køberen "klager" så til min avis - da kunde bare modtager en legetøjsbil fra Bilka.

Skørt / sjovt: ( Sport nyt )

Her kunne et trappe rengøringsfirma som f.eks aktiv3.dk - komme med en solstrålehistorie om at deres specielt designet koste er perfekte til curling.

Man kunne lave en fiktiv historie om at Danmark vandt guld i OL i curling - og at det primæret skyldes den speciele kost de havde medbragt - Jimi Hove kunne udtale sig at det var ved en ren tilfældighed han fandt ud af hvor god kosten var god til at feje - noget i stil med at han stod inde i en opgang og lavde trappevask og han fandt ud af at han ikke behøvede at bukke sig ned for at flytte vandspanden, men bare kunne nøjes med at skruppe foran den så den flyttede sig automatik.

Det var bare lige det jeg havde i tankerne.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:43

Du er og bliver genial Michael :-)

Jeg skal nok hive fat i dig snart, så skal vi lave markedsføring som får de andre til at se ud om som om de konstant er 10 år bagefter udviklingen :-)

Nu har jeg lige overstået en meget travl periode med masser af kunder, nu skal jeg lige hvile mig lidt, og så snakkes vi ved :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)