Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan får man et produkt ud i Dansk Supermarked

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jan

Technocowboy:

1. Hvordan får man kontakt til dem.

Jeg ved ikke helt om det er elektronikdu har i tankerne, hvis det er elekstronik så kunne du evt kontakte ElGiganten, Her bliver du nød til at kontakte deres hovedkontor i Norge www.elkjob.no.

Held og lykke

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:01

Jeg har godt nok aldrig arbejdet i DS-regi.... Men jeg kan forestille mig proceduren er nogenlunde den samme der, som den er andre steder.

Det overordnede har andre allerede dækket fortrinligt.... Men derudover har de enkelte bestyrere/afdelingsledere jo også lidt frie hænder.... Dvs. hvis det er badedyr du sælger kunne det måske være relevant, at kontakte de enkelte afdelinger, der ligger i nærheden af en strand.

Med andre ord.... Hvis hovedkontoret ikke vil arbejde med dig behøver spillet ikke være ude ;)

På den måde binder du dig heller ikke op på ét indkøbskooperativ, men kan også hive fat i andre kæder og uafhængige butikker. Det ville naturligvis oftest være fedest, at kunne komme ind i toppen. Men hvis det ikke lykkedes kan man sagtens tjene gode penge på at kontakte de enkelte butikker.... Det afhænger selvfølgeligt altid af produktet....

I den forbindelse skal du så naturligvis have produktet klar, når du kontakter aftager.

Man kan i øvrigt lige læse disse klimatips, inden næste tur i køkkenet og til købmanden Embarrassed

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 10:10

Hej.

Hvad er det helt præcist for et produkt du prøver at sælge?

Martin

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 14:29

Eksperten:

Hej Jan

Technocowboy:

Jeg ved ikke helt om det er elektronikdu har i tankerne, hvis det er elekstronik så kunne du evt kontakte ElGiganten, Her bliver du nød til at kontakte deres hovedkontor i Norge www.elkjob.no.

Held og lykke

Tak - men det er ikke mig der er igang med at sælge noget Wink

mvh

Jan

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:33

Technocowboy:

Tak - men det er ikke mig der er igang med at sælge noget Wink

mvh

Jan

HoV en fejl :D

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:06

Hej H&H,

Jeg kender en som er indkøber i DS, og jeg kunne da godt lige spørge for dig. Men det du er kommet med indtil videre er meget diffust efter min mening. Hvis du har noget lidt mere konkret, så skriv her eller i PM og jeg skal se hvad jeg kan gøre. Forvent ikke de store forretningshemmeigheder ;)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Smid mig en pm med flere informationer., så skal jeg gerne hjælp dig i gang.. Jeg har ca 20 kampanger ved ds i året ;)
Mvh FLØDEBOLLEN.
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:13

Eksperten:

Hej Jan

Technocowboy:

Held og lykke

tak, men det er ikke elektronik :-) 

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:03

Hvis du kommer igennem til de store kæder, så regn lige på dine likvider,

da deres betalingsbetingelser nemt kan være mere end lb. måned + 30 dage

Du kan prøve at stå fast  men så skal dit produkt være unikt

Knæk og bræk

Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:23

Business-Martin:

Hej.

Hvad er det helt præcist for et produkt du prøver at sælge?

Martin

Det kan jeg ikke komme ind på da vi ikke pt har patent på det. En prototype er under konstruktion lige nu. sorry

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)