Hej Jan
Jeg ved ikke helt om det er elektronikdu har i tankerne, hvis det er elekstronik så kunne du evt kontakte ElGiganten, Her bliver du nød til at kontakte deres hovedkontor i Norge www.elkjob.no. Held og lykke
|
Jeg har godt nok aldrig arbejdet i DS-regi.... Men jeg kan forestille mig proceduren er nogenlunde den samme der, som den er andre steder.
Det overordnede har andre allerede dækket fortrinligt.... Men derudover har de enkelte bestyrere/afdelingsledere jo også lidt frie hænder.... Dvs. hvis det er badedyr du sælger kunne det måske være relevant, at kontakte de enkelte afdelinger, der ligger i nærheden af en strand.
Med andre ord.... Hvis hovedkontoret ikke vil arbejde med dig behøver spillet ikke være ude ;)
På den måde binder du dig heller ikke op på ét indkøbskooperativ, men kan også hive fat i andre kæder og uafhængige butikker. Det ville naturligvis oftest være fedest, at kunne komme ind i toppen. Men hvis det ikke lykkedes kan man sagtens tjene gode penge på at kontakte de enkelte butikker.... Det afhænger selvfølgeligt altid af produktet....
I den forbindelse skal du så naturligvis have produktet klar, når du kontakter aftager.
Man kan i øvrigt lige læse disse klimatips, inden næste tur i køkkenet og til købmanden