Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oprettelse af weshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej derude.

er der nogen der har lidt gode råd til hvordan man starter en webshop???

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du fortælle lidt om dit koncept?

Varer, målgruppe, din erfaring og baggrund?

Så kan vi bedre rådgive dig.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej KHansen

Du kan starte med at finde et navn til dit firma.

Måske Dansk Webshop? eller Dansk Shop?

 

Jeg sælger mine domæner www.DanskWebshop.dk og www.DanskShop.dk

Kom med en go pris, så sælger jeg

Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er uddannet indenfor detailbranchen og har arbejdet nogle år i butik med modetøj. har ikke erfaring med at være selvstændig, men en gang skal jo være den første.

har planer om en netbutik med tøj til baby/børn evt en smule accessories. siden vil jo primært henvende sig til kvinder/mødre.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.. Du kan evt. Prøve at kigge på prestashop.com - det skulle være simpelt og nemt (og billigere kan det næsten ikke gøres).. Det kræver så måske lidt hjælp at få det op + evt hvis du gerne vil have lavet dit eget unikke design og logo.. Du kan se på www.pitshop.dk hvor pænt det kan se ud - uden kæmpe store indgreb fra en 'fagmand'. Vh Uffe
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KNHansen,

Har du en leverandør? eller er dette måske ikke noget problem at skaffe, da du allerede er inden for tøj branchen.?

Jeg vil sige at dit valg af bracnhe måske er en rimelig hård branche hvis du vil satse på kun at eksitere online. Der er en stor konkurrence i børne og baby tøj online, og der er shops som er rigtig godt søgeoptimeret. Det betyder for dig at det vil være et svært marked at komme ind på.

Hvis du der imod åbner en butik i sammenhæng med din webshop, så er det ikke et must at blive fundet på side et, da du kan få besøgende på siden fra folk i lokal området som kender dig. Du kan derfor vælge at markedsføre dig offline, via andre midler.

Du kan også altid kontakte mig for at høre mere om mulighederne i online markedsføring. VSI Group tilbyder nemlig alt til det online medie også webshop. Vores priser er fordelagtige da vi er placeret i Thailand og normalt fungere som produktion for danske samarbejdspartnere.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola

Gør som mig - lyt til mesteren Smile
http://thorborg.tv/starte-webshop-portal-eller-website-sa-lyt-med-her.html 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra København
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du kaster dig over at åbne din egen webshop, vil jeg lige fortælle dig om en alternativ mulighed.

ZUIZUI er et online shopping center for børnetøj, som jeg sammen med en veninde er ved at åbne. Vi samler Danmarks børneshops på ét site, så køberne kun behøver gå et sted hen når de skal shoppe børnetøj.

Princippet bag ZUIZUI er enkelt. Du får din egen personlige shop, som er gratis at oprette. Først, når du sælger en vare, betaler du 5%, som dækker ALLE udgifterne. Handlerne foregår direkte mellem dig og køber – ZUIZUI læggger alene websted til.

Det er altså helt risikofrit at åbne en shop på ZUIZUI.

Vi åbner 1. november, men du kan allerede nu besøge os på www.ZUIZUI.dk.

Jeg håber at se dig på ZUIZUI.

Hilsen Maria

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fået gang i jeres online tøj butik til børn?

Eller er projektet faldet til jorden? :)

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)